ZZ Darts: A PŘÍMO DO ČERNÉHO

6. 3. 2008 > FreeHry > Sport/Sim

Herní zpracování oblíbených „šipek“ se vidí velice zřídkakdy, a dvojnásob to platí o kvalitních konverzích. Parta lidí, kteří si říkají ZooZone, se ale pokusili o prolomení ledů právě se ZZ DATS. Jak se jim to povedlo?

Vysvětlovat oč v této hře vlastně jde je asi zbytečné, ale přesto. Máte v rukou trojici šipek, které házíte do terče co neblíže středu. Body, které získáte, se odečítají z celkové počáteční sumy, kterou si můžete před začátkem hry nastavit. Logicky vyhraje ten, kdo první dosáhne nuly. Hurá, pravidla máme za sebou.
K samotnému hraní se nám nabízí možnosti hrát společně se svým kamarádem na jednom počítači, nebo proti počítači samotnému. Způsob střelby na terč je v podstatě velice jednoduchý. Před sebou máte „zaměřovač“ a malé kolečko lítající od rohu obrazovky k druhému. Postava, za kterou hrajete, snad prodělala již tři srdeční infarkty, jinak si nedovedu představit tak hrozně rozklepanou ruku. Věřte nebo ne, ale je velice složité se trefit aspoň do terče (někteří s tím mají potíže i v reálu, ale to už je příliš).
Když jsem zkoušel hru proti počítači, je téměř nemožné tento stroj porazit. Byl jsem rád, když jsem si mohl odečítat aspoň nějaké bodíky, zatímco počítačový protivník, střílel jeden střed za druhým (a to byl nastaven na Easy). Obtížnost je tedy v tomto směru nesmírně vysoko. Co se audiovizuálního zpracování týče, stojí alespoň za pochvalu grafika. Po každém hodu se ve vcelku pěkném 3D pohledu podíváte, kam jste to vlastně hodili a jak popadl váš protihráč (ale jen v případě, že vaším protihráčem je počítač, jinak s těmito efekty nepočítejte). Na pozadí hraje jednoduchý náznak hudby, který se pořád opakuje a po chvíli poleze na nervy.
ZZ DATS nám předvedly klasické herní zpracování šipek se všemi chybami a nedostatky. Mnoho lidí by asi dalo přednost reálné verzi vrhání na terč, kde si užijí více zábavy s vícera hráči.
  • + zábava při hře dvou hráčů
  • + grafika