Yoda Soccer

7. 6. 2003 > FreeHry > Sport/Sim

Zdalipak víte, jaká je nejoblíbenější a zároveň nejhranější hra na celém světě? Že ne? Tak to si zkuste naši dnešní hru s názvem Yoda Soccer a ihned budete vědět, proč se fotbal pyšní tímto titulem.

Hned na začátku bych chtěl upozornit, že tato hra je “pouhou“ beta verzí. Ale tohoto faktu si jistě všimne po vstupu do hry každý. Nabídka je totiž velmi omezená, ba na freeware poměry požehnaná. Již nastavení v sobě skrývá vše, co by měl správný fotbal mít. Nehledě na grafiku si k obrazu svému můžete přizpůsobit časomíru, počet střídání, povrch trávníku nebo třeba i komentář ke hře. Ale to je jen začátek oproti tomu, co vám hra ještě dokáže poskytnout. I přes skutečnost, že je Yoda Soccer teprve ve fázi beta, máte na výběr obrovské množství prvo a druholigových evropských týmů i národních výběrů. To vše s opravdovou soupiskou opravdu existujících hráčů. Najde se zde i český “nároďák“, jenomže jako vždy se soupiskou starou asi tak tři roky. Autor hry slibuje v příštích verzích doplnění všech lig a národních týmů a to nejen z Evropského kontinentu. Myslím, že v tomto směru se máme rozhodně na co těšit.
Přecházíme do fáze, kde se bude lámat chleba. Hratelnost je naprosto božská. Autoři se zaměřili především na hratelnost a akčnost a tato karta jim vyšla na výbornou. I přes některé nepříjemné bugy ve hře, jako například nadlidsky dřevěný gólman, je to prostě poklad mezi freeware.

Graficky mě hra příliš neoslnila. A myslím, že i vás neoslní, protože je slabě podprůměrná. Ani zvuky na tom nejsou lépe. Komentář mi ve hře bohužel nefungoval a jediné zvuky, které máte možnost ve hře slyšet jsou žuchání míče, hvizd a aplaus po gólu. Pokud bych ale měl vše sečíst, tak by hratelnost, obsáhlost, variabilita a i přítomný multiplayer snad stokrát převršil absenci dobré grafiky.

Autor: Tomáš Vrána

95%
88%