WallBreaker2 - diamant se skrývá na ostrově

14. 11. 2008 > Mobilní > Závodní

Ne, opravdu nepřeklikávejte na další stránku, WallBreaker 2 je sice pravověrný arkanoid, nicméně i v případě, že při vyslovení tohoto slova dostanete kopřivku, raději s tím urychleným odchodem ještě počkejte. Ostatně, pojďte se přesvědčit v následující recenzi.

Za posledních několik let, od dob, co se rozmohl internet a hlavně volně šiřitelé vývojařské nástroje, je nezávislá herní scéna doslova zahlcena různými variacemi Pacmanů, arkanoidů nebo také Mariů. Nicméně občas se s trochou štěstí dá najít v těchto hromadách titulů nuzné kvality něco, co stojí za slovo i za čas strávený hraním. WallBreaker 2 se sice nemůže zařadit mezi ty úplně nejlepší, avšak své místo si zde vybojuje.

Po spuštění na vás čeká intro s nastíněným příběhem, který vypráví o tom, jak se Phil a jeho kamarádka Harriet rozhodli vydat se na nebezpečnou cestu na ostrov zvaný Zorg, kde se údajně nachází velmi cenný diamant. A co čert nechtěl, cestu k artefaktu si budete muset vydobýt pomocí odpinkávání míčku nahoru na kamenné čtverce pomocí rampy umístěné na dolním okraji obrazovky. Poměrně často narazíte na různé bonusy, vylepšení nebo naopak na komplikace a problémy, a to přibližně v poměru 60:40.

Grafické i vizuální zpracování titulu si zaslouží velkou jedničku s hvězdičkou, přičemž zvláště intro a další „filmečky“ se povedly přímo skvěle. Zkrátka, WallBreaker 2 je hra, která sice nenabízí zhola nic nového, ale pouze kopíruje již zaběhlé (pro někoho už notně ohrané) principy akraniodů. Ostříleným hráčům to pravděpodobně moc radosti neudělá, ale všichni ostatní mohou začít stahovat – čeká je několik desítek levelů nabitých zábavou.

• + Pro příležitostné hráče skvělá volba
  • + Vcelku zábavné
  • - Nic nového