Walaber's Trampoline - hopskoč!

5. 2. 2009 > FreeHry > Sport/Sim

Rádi byste si zaskákali na trampolíně, ale nemáte na to místo, nebo odvahu? Pak nezoufejte, přichází spása v podobě virtuální trampolíny s tou nejpropracovanější fyzikou ve virtuálně trampolínové herní historii!

Autoři trampolíny nejsou žádní troškaři, rozhodli se totiž vzít tento výtvor skutečně vážně. Neomezili se na onen pouhý předmět, ale pojali hru komplexně. Se vším, co kdy k trampolínám patřilo. Nelze přeci jen tak někoho pustit hned na soutěž, to by to dopadlo. Nejdříve je třeba zvolit si barvu oblečení (krok, který řada gymnastů podceňuje a následně na to draze doplácí). Jakmile máte vytvořenou postavu se slušivým dresem, můžete se vydat trénovat a dokonce zlepšovat schopnosti.

Kromě zmíněného tréninku, v němž dostáváte přesně zadané úkoly, je k dispozici soutěžní mód, který se odemkne až časem, volné skákání a dokonce i multiplayer. Autoři nešetřili ani "mapami", zaskáčete si tedy v několika různých prostředích.

Samotný pobyt na trampolíně působí celkem propracovaně. Fyzika je rozhodně uvěřitelná a s postavou je možné ve vzduchu provádět různá salta, otočky a další psí kusy.

Kámen úrazu je ale ve vcelku vysoké obtížnosti tréninků, s nimiž se asi jen těžko bude někdo chtít zabývat. Postupné odemykání různých možností je zde každopádně na obtíž. Zdá se, že tvůrci vzali celý titul až moc vážně a předpokládají, že hráč netouží po ničem jiném, než do zblbnutí skákat na trampolíně, a je proto ochoten ony tréninky podstoupit. Ve skutečnosti se však s mnohem větším potěšením na hru vykašle.

Trampoline je kvalitně zpracovaný originální nápad, jenž však doplácí na jakési megalomanství svých tvůrců. Jen málokdo asi najde trpělivost k absolvování obtížných fází tréninku, aby se vůbec mohl zúčastnit soutěže. Na druhou stranu je však třeba pochválit propracovanou fyziku, řadu různých triků na trampolíně, multiplayer a nakonec i docela chytlavou hudbu. Na krátké zabavení dobré, navzdory nadějím autorů si však asi nikdo nebude svého virtuálního gymnastu kdovíjak hýčkat.

• + Vynikající fyzika
  • + Triky
  • + Několik modů