TZ-Strip Poker II

13. 9. 2003 > FreeHry > Erotické

Svlíkající verze karetních her se množí, jak houby po dešti. TZ-Strip Poker II je pokračování oblíbeného propracovaného svlíkajícího pokeru. Velkým zklamáním se stává označení Shareware. To vám dovolí si poker zahrát jen s první slečnou z pěti. Pokud máte zájem o plnou verzi, předem se rozlučte s 25.00 EURO. Tak jestli máte zájem o tuto ošulenou verzi hry, nikdo vám nebrání...

Svlíkající mánie v podobě prší, pokeru, blackjacku, vole lehni, monopoly, criss-crossu, atd. Prostě skoro čehokoli. Jedná se spíše o zábavu na nějakou alkoholem obohacenou párty. Hra se zalíbí spíše těm jedincům, kteří příliš neprohrávali a nemuseli odevzdávat své šatstvo. Pak se jen kochali pohledem. Ti prohrávající by se pravděpodobně rádi vžili do jejich rolí. Tak a proto zde máme počítačové simulace, kde si roli bez rizik můžete užít.
TZ-Strip Poker II je právě ta hra, která vám roli zařídí. Na začátku si vyberete jednu slečnu. Na výběr jich máte pět a zhlédnout můžete jejich fotky, stav peněženky, jednoslovní popis a jméno. Pro majitele této volně stažitelné Shareware verze se stane volbou slečna no.1, protože u ostatních to vyzývá ke koupi plné verze. Po zvolení slečny vás hra požádá o vaše jméno. Následně už začíná poker, jak ho snad každý znáte. K tomu na vás holka německy hovoří(díkybohu to jde vypnout). Jakmile ji oberete o všechny prachy, dostane nové a trochu se svlékne. Jediná originální a užitečná volba, která mě uchvátila, byla volba Boss. Neznamená to přeměnu v šéfa pokeru, ale místo toho se okénko skryje. Takže asi chápete, že hra byla přizpůsobena pro neposlušné nemakající zaměstnance. Tak jestli jste znuděný zaměstnanec, či jen znuděný student informatiky, SP II bude pro vás užitečný.
Umělá inteligence se mi zdála docela povedená. Protivnice blafuje, při nízkých penězích zmatkuje a hodně sází, když se daří, tak neriskuje. Kámen úrazu se nese s cedulkou grafika. Od karet se nečeká nic velkého a člověk by čekal jen hezké slečny. Hezké jsou, ale obrázek se rozmazaností celkem hnusí. Tuto ošklivost má na svědomí typ obrázku, který připomíná gif. Pro jiný odstín barvy to je vytečkováno. Zvuky potěší hráče s velkou znalostí němčiny. Hra spadá do slabšího průměru s plusem, kvůli jednoduché a užitečné funkci Boss.

Autor: Tomáš Tauber

• Shareware - Software s omezenými funkcemi, který je možno volně distribuovat. Po ozkoušení se může uživatel rozhodnout, zdali zaplatí cenu programu, nebo se registruje.
50%