TMNT vs. X-Men - mutanti proti mutantům

4. 9. 2009 > FreeHry > Automaty

Leonardo, Michelangelo, Donatello a Rafaelo – že vám ta jména něco říkají? Ovšem, jedná se o renesanční umělce nebo také o jména hlavních postav ze seriálu Želvy Ninja. Právě tito hrdinové z úspěšného seriálu se utkají proti neméně populárním X-menům.

Tak jako u každé bojovky, je nejdůležitějším pilířem hratelnosti co nejvíce zmrzačit protivníka a během třech kol ho poslat do věčných lovišť. Na výběr máte hned z několika herních modů. Můžete hrát týmově, s kamarádem nebo na vlastní triko. Těšit se můžete na bohatý výběr zástupců z obou světů, kteří jsou známí ze seriálů, filmů, komiksů a tak dále.

Pomocí šestice tlačítek a jejich kombinací můžete docílit mnoha zajímavých chvatů a drtících komb. Na jednotlivých obrazovkách se mohou utkat až čtyři hráči, potěší pestrý výběr těchto obrazovek a skvělé animace, které se odehrávají na pozadí soubojů. Samotný boj je velmi intenzivní a rychlý, v této hře vám nestačí odrážet nepřítelovi útoky a nějakým způsobem ho zdolat, naopak budete nuceni využívat komba a především mít rychlé reflexy.

Tento titul běží na enginu jménem Mugen, jenž je pro tento typ her uzpůsoben. Grafické zpracování je kompletně pixelartové nicméně neurazí, bohužel zamrzí absence jakéhokoliv nastavení rozlišení. Zvuky a hudební doprovod plní to, co se od nich očekává – dokreslují atmosféru soubojů a nikterak neruší. Bohužel jsem se setkal s častou nestabilitou, čas od času má hra tendenci spadnout.

V kostce je TMNT vs. X-Men velmi zábavnou mlátičkou s dlouhotrvající herní dobou, kterou prodlužuje možnost hry dvou hráčů. Tento titul má své mouchy, ale naštěstí to nebrání v tom, abyste si tuto hru náležitě užili.

• + Mnoho herních modů
  • + Postavy
  • - Rychlost