The Madness at Secondary Technical School

18. 5. 2005 > FreeHry > Textové

Štve vás škola? Profesoři prudí a ve školní kantýně je věčně vykoupený váš oblíbený multivitamin? Testy vámi napsané jsou více červené než modré? Tak teĎ si pojďte zahrát hru, ve které se postavíte do role největšího záporňáka ze všech možných – stanete se šíleným kantorem!

Poměrně dost amatérských vývojářů za dobu svého působení vytvořila nějakou tu malou hříčku o svém okolí – o svém zaměstnání, partě přátel, nebo o škole. Málokdy však vůbec svoje dílko zveřejní na internetu – většinou ji jenom z recese rozšíří mezi známé, aby se společně zasmáli. Z toho vyplývá, že většinou nejde o hry zrovna kvalitní – proč se dělat s grafikou, když si to zahraje jen pár lidí? Hratelnost u těchto her je diskutabilní – pro zasvěcené může jít o skvělou zábavu, ale pro lidi, kteří hlavní aktéry neznají, je taková hříčka nudou na půl hodiny. Je na tom stejně i the Madness at Secondary Technical School?

O co vlastně jde? Na jedné škole studuje nezvládnutelná třída. Kdo se jí postaví do cesty, nebo se ji pokusí vyučovat, toho nemilosrdně smete, a nedá mu šanci se někdy dostat zpátky na nohy. Jediný, kdo ještě mohl třídu zvládnout, je profesor Stalinski – ten však zklamal, stejně jako profesorka, která se o vyučování pokoušela před ním. Profesor Stalinski však vypracoval plán – celou třídu podpálí. Na to ale potřebuje olej a zapalovač, přičemž obě věci musí sehnat kdesi ve škole. A tak začíná kolotoč, ve kterém hledáte někoho, kdo by vám vyměnil kýžený předmět za jiný, vyřizujete kolegům suply,atd… Vždy získáte NĚCO, to dáte NĚKOMU a ten vám za to zase dá NĚCO JINÉHO pro NĚKOHO JINÉHO. Z toho vyplývá, že jde o naprosto čistou nudu. O stránce technické není moc možné psát, protože těch pár fotek a ručně malovaných obrázku, se kterými se setkáte, není smysluplné hodnotit.

Je možné, že lidé ze školy, o které bylo toto dílko vytvořeno, se budou při hraní náramně bavit. Mě však nic nebránilo hříčku po úspěšném dohrání smazat. Jestli máte zájem zaplácnout půlhodinku svého času hraním této blbůstky, rozhodně stahujte!

Autor: Petr Bydžovský

30%
52%