The Block Fairy - střílení logicky

30. 8. 2010 > FreeHry > Logické

Dělo ve hře zvěstuje spíše nějakou akční vřavu, kde lítá po obrazovce krev a části těla, než logický počin. Dnes se ale přesvědčíte, že i v zábavném arkádo-logickém titulu může hrát dělo hlavní roli!

Dnes jsme pro vás ve vodách freeware her ulovili další zajímavý kousek. A ačkoliv to není úplně čistokrevná logická hra, není to ani žádný rychlík bez pořádné kvality. Tento arkádo-logický mix v sobě skýtá hru s dělem v rukou, s nímž je potřeba odstřelovat dřevěnými bedničkami určené body na obrazovce. Jestli se vám to podaří, záleží jen na vaší šikovnosti.

V reálu to celé vypadá tak, že šipkami a mezerníkem ovládáte právě dělo. Tím lze pohybovat po obrazovce nahoru a dolů, abyste získali pohodlnější pozici, ale také měnit velikost úhlu, z něhož budete nakonec pálit. Jak se vaše výpočty lišily od optimální kombinace, zjistíte zanedlouho, jakmile vypálíte jednu z připravených krabic, jejichž počet je však na každou sérii omezen! S nimi se potřebujete strefit do označeného místa, nebo zde alespoň škrtnout. Potom, co jsou všechna místa strefena, pokračujete lokacemi dál.

Solidní hratelnost, zakládající si na zajímavém námětu i kvalitě zpracování, podtrhuje optimální délka, po níž budete ponořeni po boku odstřelování kanónem. Titul se skládá hned z několika misí, jejichž zvládnutí postupně otevírá stále nové a nové úrovně o solidním počtu. Aby to nebylo tak lehké, postupně se vzrůstající obtížností roste i počet překážek bránicích strefení cíle.

Po technické stránce se The Block Fairy řadí k příjemnému nadprůměru. Grafické zpracování není nikterak vypipláno, ale ani neurazí. Prostředí je přehledné, barevné spektrum bohaté. Hudební doprovod je pak jiná káva. Skladby jsou živé, nejsou monotónní a k podtextu hry se náramně hodí. A nakonec i použitý fyzikální model patří na freeware scéně k těm lepším.

The Block Fairy se vyznačuje vynikající hratelností, příjemným technickým zpracováním s hudbou v popředí. Vynásobte si to optimální délkou a výsledek zní krásných 85%. Zda-li vám vyjde výsledek totožný, to už posuďte sami!

• + Zábavnost
  • + Délka
  • - Někdy vyšší obtížnost