Tank M55: HRA NA MOBIL ZDARMA!

10. 10. 2005 > Mobilní > Arkády

Mobilních her není nikdy dost a už vůbec ne těch, které jsou zcela zdarma. O to větší důvod máte, abyste se poohlédli po tomto skvostném dílku. Válečné bitvy jsou zkrátka stále lákavým a vděčným tématem. Přesvěčte se sami o kvalitách dnes nabízené hry pro mobilní telefony!

Veškeré své tipy freewarových her na mobily nebo PDA nám, prosím, pište na mail či dejte vědět vyplněním formuláře "Tip na hru". Děkujeme.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přichází opět mezi nás něco, čemu říkáme převzetí hry. Nepovídám tuto věc nadarmo, protože vy, pařmeni, kteří už nějakou tu dobu hrajete, musíte mít ještě v paměti televizní hry, neboli videohry, které teď prodávají jen asijští obchodníci na tržnicích či stáncích. Ti, kteří pořád netuší o čem mluvím si představí joystick, adaptér, televizi a spoustu drátů. Nostalgie je svině.
V samotné hře máte za úkol ubránit svého „orlíka“. Tento pták je vaše základna, která je také patřičně obrněna menší hradbou. Pokud necháte nepřítele dorazit až k vašemu opeřenci a povede se mu prostřílet vše, co mu stojí v cestě, tak bohužel na vás čeká smrtelný konec. Nebojte, smutnit tolik nemusíte, protože nebudete muset začínat opět od prvního kola. Pěkně si odstartujete od levelu, kde jste byli nelítostně sestřeleni. Ještě jedna věc by tu byla, kterou byste mohli vědět. Nepřátelským tančíkům trvá docela dost dlouho, aby dorazily až k vaši základně a začaly dělat neplechu. Takže pokud jim nedáte moc času a prostoru, nemusíte se obávat, že nevydržíte déle jak tři kola. Jo hold být šikovný znamená dlouhý požitek z hraní.
No už víme, jak na ně vyzrát, ale pořád nevíme jaké je to s grafickým provedením, hudbou a délkou hratelnosti mobilní hry. Začneme hudbou. Bohužel na hudební tóny se opět zapomnělo. Tedy ať děláte co děláte, z vašeho telefónku neuslyšíte nic jiného, než pouze tajemné ticho. Jdeme dál. Po stránce grafické to není vůbec špatné. Nečekejte od toho zázraky, ale vaše oči to určitě může zaujmout. Pokračujeme vpřed na délku hratelnosti. Myslím, že vás dřív omrzí jezdit s tankem a ničit vaše škodíky, než abyste tuto hru dohráli do úplného konce. Délka paření je opravdu velice dlouhá.
Můj celkový dojem je takový, že v žádném případě mě Tank M55 skoro v ničem nezklamal. Ptáte se proč skoro? Rád vám odpovím. Je to ve zvuku. Opravdová škoda, že autor nezařadil do hry hudební skřeky. Teď vám už opravdu nic nebrání si nažhavit telefonní přístroj a pomalu se ponořovat do bojového tempa.

Autor: Ivan Fiker

75%
58%