Table Tennis Pro Lite - kvalitní stolní tenis

1. 8. 2008 > FreeHry > Sport/Sim

Hledáte počítačovou hru na motivy oblíbeného sportu, stolního tenisu, a nemůžete ji najít? Dnes pro vás jednu takovou máme, navíc ve vynikající kvalitě! Tak šup, popadněte pálky a míček, aby vám nikdo nezabral flek. Titulu Table Tennis Pro totiž věštíme široké spektrum hráčů!

Sportovní simulátory jsou jednou polovinou hráčskou veřejností vyzdvihovány do nebes, ta druhá jim nemůže přijít na jméno. Je pravda, že nejsou zrovna nejoblíbenějším žánrem, ale kdo z nás nikdy neokusil počítačové verze sportů jako fotbal, hokej, tenis, bowling nebo stolní tenis? Stolní tenis?! Ano, už i tento oblíbený sport si dokázal prohrabat cestičku na naše monitory. Abyste nám věřili, máme pro vás kvalitní titul, kde si ho budete moci vyzkoušet.

Protože jednáme fér, hodilo by se hned ze začátku říci, že se jedná pouze o takzvanou Lite verzi. Abyste tomu dobře rozuměli: některé prvky, jež titul obsahuje, jsou uzamčené. Otevřou se vám pouze po zaplacení menšího poplatku, což je možnost snad jen pro opravdové nadšence. Nevěšte však hlavu, i „pouhá“ Lite verze nabízí obsah, který si říká o stáhnutí. Kromě několika místností a stolů nic moc nechybí, takže se nic moc neděje.

Ze začátku jsem si vůbec nedokázal představit, jak lze simulace ping-pongu ovládat. Po pár sekundách mého prvního zápasu jsem ale na vše přišel. Ač jsem se tomu trochu podivoval, pálka se pohybuje za míčkem sama. Na hráči je pouze, aby pohyby myší, což trvá asi dvě sekundy, nastavil sklon a směr odpalu. Jedná se o částečně netradiční ovládání, ale po několika minutách si na něj jde navyknout.

Hra probíhá podle klasických pravidel, kdy se musí dosáhnout jedenácti bodů. Hraniční situace jsou opakovány zpomaleným videem, kde si lze prohlédnout všechny detaily odpalu. Pokud tedy jste opravdovým fanouškem či hráčem tohoto zábavného sportu, neměl by vás titul zklamat. A kdyby se vám snad něco nezdálo, zkuste se podívat do nastavení. Tak rozsáhlou nabídku jsem již hodně dlouho neviděl!

Aby se hráči nenudili, je pro ně připraveno několik módů. Lze si dát pouze jednotlivé zápasy, ale také turnaje o několika hráčích. Zde se hraje stylem „každý s každým“, přičemž za svůj úspěch či neúspěch jste obodováni, díky čemuž po konečném přepočítání vzejde vítěz.

O pár řádků se výš jsem zmínil vysoké možnosti nastavení, jež se týkají také grafické a hudební stránky. Na výběr je opravdu mnoho rozlišení, kvality vykreslení i detailů tak, aby si titul mohli zahrát opravdu všichni. Pokud si nastavíte nejlepší možné provedení, zažijete opravdu hody. Ačkoliv se nejedná o kousky nejmodernějších technologií, vše vypadá velmi pěkně. Co se hudební stránky týče, je škoda, že nám autoři nepřipravili širokou škálu skladeb, které by jistě hru oživily. Zato klasické zvuky jsou poměrně realistické a taktéž kvalitní.

Table Tennis Pro byste si měli stáhnout už jen proto, že se jedná snad o jedinou kvalitnější ping-pongový simulátor v poslední době. I já jsem k němu několik prvních okamžiků držel silnou nedůvěru, ale brzy jsem se naladil na stejnou notu. Od té doby si vždy večer musím dát alespoň jeden zápas, abych nevypadl z tréninku. Kdo ví, třeba ze mě jednou bude mistr!
  • + Předělávka stolního tenisu
  • + Technické zpracování
  • - Poloautomatické ovládání