Sven 004: NADRŽENÝ BERÁNEK JE ZPĚT!

12. 12. 2007 > FreeHry > Erotické

Německá společnost Phenomedia AG se vryla do paměti snad každému počítačovému hráči. A to nejenom díky legendární sérii Moorhuhn, nýbrž i zcela netradiční sérii Sven, jejíž starší pokračování si můžete vychutnat právě teď. Kdo zkrotí nadrženého beránka tentokrát?

Německá společnost Phenomedia AG se specializuje jen na samé originální tituly. Není o tom pochyb, poněvadž své hry prodává a samotné hry musí být zárukou vytříbené kvality. Po velké euforii, kterou sklidila série slepiček Moorhuhn se do oběhu dostala i další série nazvaná Sven. I tentokrát se můžete těšit na zcela ojedinělý herní zážitek, v podání malého beránka, který je už od svého narození nesmírně nadžený. Zkrotíte ho?
Ba ne! Hnědý beránek Sven je opravdový sexuální labužník a choutky na místní bílé ovečky jej ještě ani zdaleka nepřešly. Pouští se do nich s ještě větším odhodláním, než tomu bylo v minulém díle. Bojíte-li se, že Sven 004 bude pouhopouhou kopií minulého dílu, budete s největší pravděpodobností mile překvapeni. Tento díl je totiž daleko mohutnější a o poznání zábavnější. K dispozici dostanete klasicky jednu tréninkovou a dvě normální mise. Mimo to můžete vyzkoušet i trénink i misi v podání dvou hráčů.
Princip, stejně jako samotné ovládání zůstalo prakticky nezměněno. Pro jistotu si ale tyto faktory připomeneme. Po herní ploše jsou libovolně rozmístěny bílé ovečky, jež se posléze stanou vašimi sexuálními oběťmi. Stačí jen přistoupit k některé z nich ze zadu a za pomoci klávesy Ctrl započít pohlavní styk. Jakmile daná ovečka vybuchne uspokojením, zůstane po ní jen pára a můžete tedy směle pokračovat v sexuálních hrátkách do té doby, než na herní ploše nezůstane ani jedna z oveček. Že to zní jako značný stereotyp? Ba ne, nacházejí se zde i záporné faktory, jež vám budou chtít za každou cenu tyto sexuální hody zhatit.
V první řadě to je místní hlídač stáda, společně se svým nebojácným psem. Hlídač se naštěstí pohybuje pomalým tempem, neboť už dovršil hranice důchodu a bez pomoci hůlky by pravděpodobně neurazil ani kus. Na hbitost si ale nemůže stěžovat pes, který je schopný za vámi běhat stále dokola. Velice nebezpečným nepřítelem je myslivec - jakmile vás zahlédne, vystřelí po vás několikrát ze své pušky. Polapení či sestřeleni z výše uvedených faktorů, znamená ztrátu jednoho ze tří životů. Čas od času musíte přihlédnou také na ukazatel časového limitu, jenž se nachází uprostřed horní části obrazovky. Časoví limit podstatně zkrátí holčička, která jakmile nemá po ruce svou hračku, bez uvážení se na vás vrhne a začne si s vámi hrát, což vám znesnadní situaci.
Na herní ploše jsou libovolně rozmístěny různorodé bonusy, jež vám z velké časti napomohou ke splnění dané mise. Paří mezi ně například voňavá růže, která z vás učiní výkonného jedince. Za zmínku také stojí kooperativní multiplayer, kde se dvojice jedinců snaží společně uspokojit co možná nejvíce oveček na dané mapě. Sven nabízí opět netradiční herní zážitek, společně s neotřelým námětem, který zajisté pobaví mnohé z vás.

• + Beránek
  • + hratelnost
  • + zvuky