Super Tummy Bubble: ORIGINALITA? ANO!

25. 3. 2006 > FreeHry > EGP

Hry pocházející z dílen Experimental Gameplay jsou pokaždé něčím zvláštní, originální, neotřelé, nevídané a mnohdy i naprosto úchvatné. A na rovinu, nejinak tomu bude i u Super Tummy Bubble. Je tohle vůbec normální? A vy jste u toho!

Když přišla první hra od Experimental Gameplay, říkal jsem, že vytvořit něco tak skvělého, originálního a neotřelého se povede snad jednou za uherský rok. Když vyšla druhá, vsázel jsem na to, že autoři mají prostě štěstí a pár dobrých nápadů navíc. U třetí jsem ale už nevěděl, co říct. A další? Škoda slov…

Já nevím, ale Super Tummy Bubble je prostě opět neotřelým počine hodným pozornosti všech čtenářů, a to doslova. Jeho autoři nám opět dokázali, že vytvořit neotřelé dílko není takovým problémem, jak se může zdát. V jejich prozatím posledním počinu bude za úkol dostat bubliny téže barvy k sobě, a to jejím praskáním, pakliže ne některou z nich kliknete. Padají do hranaté nádoby, jež znázorňuje obsah žaludku (zřejmě) jednoho človíčka viděného ze zadu – ruce, hlava a nohy. Jakmile se vám podaří dostat třeba dvě tři k sobě, prasknou a jede se dál.

Úkol je zkrátka jasný – žádný není. To je ostatně zvykem u všech her týmu Experimental Gameplay, neboť každou z nich můžete hrát do nekonečna. U některých jejich počinů se to dalo jaksi ubrat, zábavné byly i bez toho, aniž by hráč jakkoliv postupoval dále. Nicméně u Super Tummy Bubble to ale již tak skvělé není. Postrádal jsem prostě v průběhu větší motivaci a za pár minut jsem byl nucen ze stereotypu hru zcela ukončit. Prostě jen postupně ničíte bubliny, přičemž se pozvolna zároveň s tím doplňují. Nic více vás nečeká. Potěšila mě ale naprosto skvělá hudba hrající do pozadí. Velice dobře ladí k celistvému pojetí a k okolní grafice, která je taktéž velice vydařená.

Co více dodat? Super Tummy Bubble je prostě originálně pojaté dílko, kterému ale po pár minutách hraní dojde dech. Škoda. Přesto se opravdu těšíme na další tituly z dílen Experimental Gameplay. Doporučuji sáhnout.

79%
0%

• Hardware: Procesor: 400 MHz