Supaplex: MOBILNÍ REMAKE

28. 3. 2008 > Mobilní > Logické

Je jen málo lidí ze staré školy, kteří neznají logickou hru Supaplex. Tento skvělý počin kdysi zachvátil houfy počítačů a nechtěl z nich za žádných okolností zmizet – jako virus. Nyní tento projekt přinášíme i vašim mobilům a zaručujeme vám, že minimálně několik dnů nebudete ve škole dávat pozor.

Určitě jste někdy slyšeli o stařičké hře Boulder Dash. V tomto dílku jste museli projít úrovní tak, aby vám nespadl na hlavu žádný kámen, pokud možno vás nesežral nepřítel a cestou do exitu ještě posbírat diamanty. Supaplex je jeden z prvních remaků Boulder Dashe, hráče zavedl do novějšího světa, v němž sbíráte molekuly, probíháte kolem počítačových terminálů a disket, nepřátelé představují nůžky a tak podobně.

Věřte, nebo ne, Supaplex byl neskutečně zábavný projekt, jehož PC verze obsahovala celých 111 levelů plných logického uvažování, při němž nezůstala jediná mozková buňka suchá. Stejnojmenná mobilní verze sice tolik úrovní nepřináší, nicméně ty, které obsahuje, jsou věrnou předělávkou z PC. Hratelnost zůstává naprosto stejná, jediným omezením se tak stává displej telefonu.

Audiovizuální zpracování je – stejně jako celá hra – takřka identické se svou PC verzí, vše je akorát… menší. Supaplex obsahuje i hudbu, jedná se sice jen o jednu stopu, vydržel jsem ji však poslouchat půl hodiny a ačkoliv jsem si zřetelně uvědomoval, že se páska neustále opakuje, nijak mi ve hraní nepřekážela. Supaplex pro mobilní telefony je naprosto dokonalý projekt, který si musí vyzkoušet naprosto všichni, fanoušci a pamětníci především.
  • + Supaplex
  • + Supaplex
  • + Supaplex