SuDoKu: MOBILNÍ ČÍSLICOVÁ EXTÁZE

28. 11. 2005 > Mobilní > Logické

Myslíte si, že logická hra na mobil musí být nutně nudná? Věříte, že i když toto dílko nevypadá nijak vábně, umí nabídnout porci skvělé zábavy? Zkuste, na vlastní oči uvidíte, co je a co není pravda. Zcela zdarma pro váš mobil hit letošního roku - SuDoKu!

Dlouhé čekání u doktora nebo někde ve frontě na rohlíky není opravdu nic příjemného. Sledujete hodiny, rozhlížíte se všude kolem… a čekáte, až na vás přijde řada. V dnešní době sebou člověk může nosit různé výdobytky současné civilizace a takové chvíle si alespoň něčím zpříjemnit. Ano, hraním (kdo by to byl čekal, že?). Mobil je na to geniálním přístrojem a když si můžete k tomu všemu stáhnout hru a ještě zcela zdarma, nač poté váhat?

SuDoKu je na první pohled možná nevýrazná hra. Ony vlastně ty logické tituly ani leckdy jinak nevypadají valně, nicméně některé z nich skrývají pod svoji slupkou opravdu chutné jádro, což by se dalo možná tak říci i o tomto titulu. Na čtvercové ploše si musíte pohrát jednoduše s číslicemi. Zprvu možná jednoduché, po chvíli ještě přivírám oči, ale potom jsem si málem strhal vlasy na hlavě. Musíte totiž na oné čtvercové tabuli poskládat číslice tak, aby po ploše 3x3 čtverečky byly zasazeny všechny od jedné do devíti, a to k tomu na každém řádku a sloupci. Je to tedy těžké a bude to chtít chvíli čas, než tomu vůbec přijdete na kloub. Ale jakmile se vám to podaří, většina z vás poté objeví kouzlo, ve kterém tato hříčka spočívá (nevím proč, ale já to asi nebudu :D).

Grafika je nijaká – zkrátka čtverečky a samé čtverečky včetně čísel apod. Tudíž není ani co popisovat. Hratelnost vcelku taková, jaká by se dala čekat – lidé rádi myslící budou skákat radostí. Ostatní rozmlátí svůj mobil, zahodí simku, zabijí všechny prodavače mobilů a vývojáře her, načež utečou někam do zahraničí třeba za naším „koženářem“. Příjemné je ale české znění či třeba možnost si naeditovat svoji vlastní hrací plochu pomocí přednastavených čísel, takže se tím otevírají další nové možnosti.

Co více ale říci, jak jinak to popsat? Když už slova nestačí? Lepší je jednat. Hrát! Pokud se vám nechce, běžte do čekárny. Budete najednou tak šťastni… váš milášek.

Pokud váš mobil vyžaduje i .jad soubor, stáhněte si jej zde.

60%