Strip Indian

16. 6. 2005 > FreeHry > Erotické

Další přírustek do rodiny erotických her. Tentokrát se setkáte s hazardem, ale aby to nebylo tak nudné, narazíte samozřejmě i na ladná těla dívek. Uvidíte kreslené krásky s pohled říkajícím jen jedno; chci tě! Ne vždy ovšem samotné něžné pohlaví stačí k vytvoření dobré hry...

Indiánky nemusí nutně být jen přihlouplými dívkami, které splní jakýkoliv mužský rozkaz. Tedy nevidím jediný důvod, proč by v dnešní době (skoro) rovnoprávnosti měli. To, že jsme si tento postoj zafixovali díky desítkám kovbojských filmů, ve kterých indiánské ženy vystupovali jako tiché a pracovité stvoření, neznamená, že je tomu tak i ve skutečnosti. A ono opravdu není! Někdy totiž dokáží být pekelně sexy! Jako třeba dnes.

Cítím něco pořádně shnilého. Vy si toho všimnete hned, jakmile zapnete hru anebo se pořádně podíváte na přiložené obrázky. Pokud jste čekali fotografie krásných těl, budete nepochybně zklamání. V titulu se totiž objevují „pouze“ kreslené dívky a navíc jich je opravdu poskrovnu. Erotická hra má sice obsahovat i něco jiného, než pouhé erotické (prostě takové nepodstatné prvky jako příběh či nedejbože hratelnost) materiály, ale v případě, kdy se ani ony skoro nevyskytují? Darmo mluvit.

Samotné hraní je vcelku nezáživné, primitivní a jednoduše řečeno – „stojí za prd“. Máte určitý startovní počet peněz, ze kterých vsázíte částky ve zvolené výši. No a pokud vyhraje, peníze se vám přičtou a dívka v malém okénku se lišácky pousměje. Pokud však prohrajete, o vsazený obnos pochopitelně přijdete.

Dostáváme se až k zhodnocení grafického zpracování. A mne nezbývá něž konstatovat, že není co hodnotit. Titul se totiž pouští ve Windows okně a celý se skládá z několika málo obrázků. Fuj, ble, hnus. Navíc vás během hraní bude program častovat chybnými hláškami – tedy alespoň já se jich dočkal každé dvě minuty. Jedinou dobrou věcí, kterou autoři do hry zabudovali (i když mám podezření, že se jedná o prachsprostý bug), je možnost pustit si ke hraní vlastní muziku přímo přes program. Tedy ona to ani tak není možnost, jako spíše povinnost. Jinak se prostě nezahrajete.

Takže co říct závěrem? Jedno kouzelné slůvko; FUJ! Nezkoušejte to, nestojí to za to. Snad jen zarytí příznivci erotických her jakýchkoliv kvalit můžou beztrestně spadnout do fekálií s názvem Indian Strip. Počkejte, já jsem tomu vážně dal dvacet procent? Okamžitě snižuji na deset!

Autor: Martin Pavlíček

10%
55%