StormNet

9. 10. 2001 > FreeHry > Strategie

Strategie jsou jedním z nejvíce opomínaných žánrů mezi autory freeware her a o těch českých to platí dvojnásob – kvalitních českých strategií je jako šafránu. Proto zbystřete, máme tu opravdu kousek, který stojí za kousek pozornosti. Ve hře se stanete velitelem vojsk OSN, plnících mírové mise v Evropě. Časem však kvůli velkým ztrátám na životech v řadách vojáků OSN začnou po celé Evropě demonstrace obyvatelstva proti účasti jejich jednotek v těchto misích. Budete tedy nuceni nahrazovat vojáky mechanickými stroji. Bohužel, jak bývá špatným zvykem, moderní technika často nefunguje tak jak by měla a často se obrací i proti svým pánům.

Strategie jsou jedním z nejvíce opomínaných žánrů mezi autory freeware her a o těch českých to platí dvojnásob – kvalitních českých strategií je jako šafránu. Proto zbystřete, máme tu opravdu kousek, který stojí za kousek pozornosti. Ve hře se stanete velitelem vojsk OSN, plnících mírové mise v Evropě. Časem však kvůli velkým ztrátám na životech v řadách vojáků OSN začnou po celé Evropě demonstrace obyvatelstva proti účasti jejich jednotek v těchto misích. Budete tedy nuceni nahrazovat vojáky mechanickými stroji. Bohužel, jak bývá špatným zvykem, moderní technika často nefunguje tak jak by měla a často se obrací i proti svým pánům ...

• propracovaná umělá inteligence
  • více než 40 misí
  • 40 druhů jednotek a 20 druhů budov