Starship Trooper

30. 12. 2004 > FreeHry > Akční

Nejlepší česká freewarovka roku 2005 je konečně tu. Nabízí nejen skvělou hratelnost, ale i špičkové technické zpracování. Kdo ji nevyzkouší, rozhodně prohloupí!

Starship Trooper je bezesporu držitelem největšího počtu předpony „nej“. Byla to totiž nejočekávanější česká freewarová hra, nyní je nejlepší, a to takřka ve všech směrech. Bezesporu se jedná o nejpropracovanější titul s nejzábavnější dějovou linií…

„SST: New frontline je vlastně takovou spojnicí mezi filmem a knihou. Děj se odehrává v období po Bitvě o Klemdath , kdy Mobilní pěchota začíná být vybavena tzv. Silovými obleky, které propůjčují nositeli nadlidskou sílu, a s ní spojenou výzbroj, kdy výjimkou není nošení raketometu, atomovek, granátometu, plamenometu a 22,5 mm kulometu. (ti, co četli knihu ví, o čem mluvím). Hráč se jako člen průzkumné čety dostává přímo na planetu, kde se tyto "hračky" vyvíjí, a musí čelit útoku Brouků, kteří se jakoby náhodou dozvěděli, že tato na nerosty i jinak chudá planeta má takový strategický význam ... nakonec zjistíte, že to zas až tak velká náhoda nebyla, ale zbytek se dozvíte až ve hře pomocí rozhovorů nebo animovaných sekvencí.“

Přesně takhle je hráč uveden do děje Starship Trooper na oficiálních stránkách CyberGames. K tomu snad netřeba nic dodávat. Jen bych se pozastavil nad tím nejdůležitějším - hratelností. Ta mě totiž skutečně uchvátila. Něco ve hře vás neustále žene kupředu. Mise nejsou stereotypní, neboť se mezi sebou prolínají různé úkoly, prostředí, nepřátelé a zbraně. Polemizovat nad ostatními elementy SST by bylo naprosto zbytečné, protože hodnocení určitě mluví za vše. Tento titul se prostě povedl – klobouk dolů.

Autor: Tomáš Vrána

96%
87%