Soup du Jour - vaříme z balónků

2. 8. 2010 > FreeHry > Logické

Umíte vařit? Ne? Ale to vůbec nevadí! Šéfkuchař ve hře Soup du Jour vás pochválí i ukázky vašeho kulinářského umění. Tahle polévka se totiž vaří úplně jinak, než byste očekávali.

Soup du Jour se prezentuje veselým až lehce infantilním stylem. Vaším průvodcem se stává šéfkuchař s fešným knírkem a správňáckou čepicí, ale na rozdíl od Zdeňka Pohlereciha vám nebude kafrat do vaření a ničit kšefty. Tento Francouz vám má naopak dopomoct k úspěchu, jehož docílíte paradoxně tím, že všechny ingredience ve svém kastrolu zničíte.

Princip je takřka identický jako v případě „spoj tři“ her, jen s tím rozdílem, že tady musíte spojit minimálně čtyři stejné balónky, přičemž situaci vám znesnadňuje jednak fakt, že se vše odehrává v poměrně malém hrnci a jednak také to, že spolu s novými předměty vám dolů padají i zákeřné bomby a rakety mající za úkol vyhodit vám co nejvíce věcí z hrnce. Pakliže se jim to povede, prohráváte. A vězte, že není zase až tak lehké dívat dohromady stejné tvary, a přitom neustále odhazovat zákeřné nepřátele – to platí zvláště u raket, které se velmi rády vracejí zpět, a vůbec chce to pevnou ruku, abyste je chytili.

Zpracování je pojato opravdu stylově, avšak leckomu nemusí spousta hřejivých barev a ryčná hudba vyhovovat, v tomto případě záleží na vašich preferencích, já však věřím, že si tento aspekt Soup du Jour najde více přátel, než nepřátel. Nadprůměrné hodnocení pak jasně říká, že nudit se u této hry nebudete. Při nejhorším ji můžete podstrčit mladšímu sourozenci nebo rovnou vlastní ratolesti.

• + Hezké zpracování
  • + Fyzika
  • + Odlehčenost