Sim Girl

20. 5. 2005 > FreeHry > Erotické

Představte si, že žijete ve slunečném městě, peněz vám nikdy neschází a navíc jste oblíbeným terčem všech krásných dívek z okolí. Že to zní jako sen? Tak teď se k němu ještě přimyslete cenu 0Kč, slušné flashové zpracování a vyjde vám titul Sim Girl. Hop na to! Japonské krásky čekají!

Erotických her není nikdy dost. To ví každý správný pařan povětšinou mužského pohlaví. Oblíbené jsou především ty, které obsahují dívky exotických odstínů pleti a krásných křivek. Jak ale dopadne hra, která vše vyjmenované obsahuje, ale může se navíc pyšnit kreslenou grafikou? Čtěte dále.

Sim Girl je takovým hybridem mezi adventurou a erotickým titulem. Herně by se sice dalo mluvit o adventuře, ale erotiky také není zrovna po málu. V roli pohledného mladíka uiluje o srdce a hlavně obnažené tělo vysněné dívky. K tomu ale nestačí jen chtít, musíte totiž zapojit i mozek. Na začátku hraní si zvolíte jméno vámi vybrané postavy, její váhu, výšku a dokonce nechybí ani volba inteligence, síly a charismatu. Jakmile budete mít všechny tyto položky navolené, můžete se vrhnout rovnou do hraní.

Před vámi se objeví mapa s několika baráčky. Každý představuje jiné místo a v každém z nich můžete (překvapivě) dělat jiné věci. Kdo si chce trochu zakrást, půjde vyloupit banku, mírnější povahy zavítají na trh kvůli obchodování a učenci naopak studovat do knihovny. Každá z těchto akcí (kterých je mimochodem mnohem víc) vám ubírá energii a tak musíte myslet i na spánek. Jakmile se budete cítit na dostatečné úrovni pro "balení" dívek, zavítejte na univezitu, kde potkáte JI, vaší vyvolenou, a svádění může začít.

Sim Girl je vcelku komplexní erotickou adventurou, která zabaví jak na pět, tak i deset či dvacet minut. Nečekejte, že se zvolené dívce před vámi hned začnou podlamovat kolena, naopak se jedná o pěkně trnitou cestu, než z ní dostanete všechno to oblečení :). Jisté chybky má samozřejmě i tato hra, ale přesto nabízí až nebezpečně mnoho zábavy! Doporučujeme!

Autor: Martin Pavlíček

90%
71%