Shai-la of the Sith - použij sílu

12. 2. 2010 > FreeHry > RPG

Každý, bez ohledu na věk, zná Star Wars. Šestidílná sága od George Lucase, poznamenala již celou jednu generaci lidí. Není tedy divu, že vzniklo hned několik her na tuto tématiku. Dnes máme tu čest s RPG variací na toto téma. Takže směle do toho!

Jak dlouho už jsme tu neměli nějakou dobrou RPG hru? Nějaký pátek už to bude, a právě v tuto chvíli, přichází počin Shai-la of the Sith, aby rozvířil stojaté vody.  Pod ruku se vám dostává mladá sithka jménem Shai-la, jež úspěšně absolvovala výcvik samotného Dartha Vadera.  V centru dění  na Hvězdě Smrti, dostanete také svůj první úkol – najít pohřešovaného druha na písečné planetě Tatooine.

Každý příslušník temné strany oplývá několika typickými znaky, ani vy nebudete výjimkou. Telekineze, přesvědčování a světelný meč, jsou neznámější znaky tohoto řádu. Samozřejmostí jsou i zkušenostní body, jenž získáváte po každém vyhraném souboji. Po nasbírání určitého počtu bodů, se můžete zlepšit v určité vlastnosti, jež si vyberete. Zamrzí však absence jakéhokoliv deníku, ve kterém byste našli aktuální úkoly nebo jen útržky sesbíraných informací, které sbíráte v rozhovorech s NPC postavami. Rozhovory se nijak nevětví, nemůžete vybírat otázky a pouze jen sledujete, na co se vaše postava ptá, a jak druhá osoba odpovídá.

S každým novým úkolem, se podíváte do jiného koutu galaxie, kam se dopravíte pomocí vaší vesmírné lodi. Technická stránka zvlášť nezaostává za zbytkem hry, avšak řadit se může jen k průměru. Celkové skóre taktéž sráží neohrabané animace. Co se týče hudební stránky, tak ta je kompletně převzata z filmových Hvězdných Válek, tudíž je o kvalitu postaráno.

Shai-la of the Sith je ukázkový příklad povedeného RPGčka. Všechno však není dokonalé, převážně ovládání pouze na klávesnici je leckdy krkolomné, avšak klady předčily zápory. Když zamhouříme obě oči a odpustíme tomuto titulu několik věcí, vzejde nám ze Shai-la of the Sith parádní zábava na dlouhé večery.

• + SW tématika
  • + Vtipné dialogy
  • - Těžší souboje