SexGames24 Breakout

19. 6. 2005 > FreeHry > Erotické

Máte-li chuť na starou, ostřílenou arkanoidovku s pořádným erotickým podtextem, pak je SexGames24 Breakout tou pravou hrou, jež byste rozhodně neměli přehlédnout. A to nejen díky krásným dívkám, které z celého titulu vystupují. Nemusíme snad dodávat, že je SexGames24 Breakout určen zejména pro zletilé pány!

Jen asi stěží bych v dnešní recenzi mluvil poutavým způsobem o vybraném titulu, jelikož hra arkanoid nás, mnohé, vychovávala již od útlého věku, nebojím se říct i od plenek. My však vyrostli a tak se i ona musela přizpůsobit našim vzrůstajícím nárokům, aby se i nadále udržela na předních místech mezi odpočinkovými hrami. Autoři hry nevsadili ani na lepší hratelnost, ani na lepší design, ale spíše na jistotu – co jiného zaujme dospělého hráče více, než spoře oděná žena na pozadí jeho nostalgické hry?

Po herní stránce nechybí SexGames24 Breakout zkrátka nic důležitého. Je to pravá, nefalšovaná arkádovka s jednoduchým ovládáním a klasickým úkolem – zdemolovat celou zeď, která se před vámi při začátku každého kola objeví a to jen za použití destičky a kuličky, která se od destičky odráží. Pod jednotlivými cihličkami se občas najde nějaký ten obvyklý a roky zažitý bonusek, jen pro připomenutí například rozmnožení kuliček, střelba či zvětšení destičky, ale nejdůležitější pro nás je, že s každou zničenou destičkou se pomalu odhaluje obrázek nějaké té krasavice, již si na konci každého kola můžeme prohlédnout v celé své kráse.

Co se mi na hře zalíbilo, může to však být jen můj značně subjektivní názor, je velmi příjemná hudba, jež vás celým hraním doprovází. S klidem ji mohu označit až za nadprůměrnou. Grafiku asi není třeba, ba ani není v mých silách, komentovat, jelikož tvůrci hry na ní neměli v podstatě co zkazit. Sestává zejména ze zmíněného obrázku a samotných hracích propriet.

Závěrem mohu jen dodat, že bych vám hru rozhodně doporučil, zejména pokud máte chuť jen tak na chvíli zavzpomínat na staré časy, navíc s vědomím krásné odměny v podobě krásných dívek, jež vás na konci kol čeká.

Autor: Petr apofys Svoboda

80%
53%