Second Shooter - posbírej je všechny!

20. 8. 2009 > FreeHry > EGP

Jediná raketka v celém vesmíru se musí probojovat skrze nepřátele a posbírat šedesát dva zlaťáků v jedné jediné úrovni. Tak už to v životě prostě chodí. Zažehněte motory, vyrážíme!

Second Shooter vznikl na akci No More Sweden 09´během patnácti hodin. Autor Michael Todd, který má tuto hru na svědomí, se rozhodl vytvořit pekelně těžkou oldschool akci. Povedlo se mu to?

Ihned po spuštění vás hra doslova vyplivne do víru boje. Žádný příběh tu nehledejte, protože jednoduše žádný není. Ovládání se vám rychle vpije do krve, raketka poslušně následuje kurzor myši a po stisknutí levého myšítka vypálí salvu střel směrem k nepříteli. Nepřátel je však velmi málo druhů, za to se vyskytují opravdu v hojném počtu. Veškeré boje se odehrávají uprostřed ohraničené úrovně plné pastí a nástrah, každé malé dítě přece ví, že být pilotem vesmírné lodi není žádný med. Obtížnost tohoto titulu se pohybuje v nebeských výšinách, prakticky každá kolize znamená smrt a restart levelu.

Technická stránka je na slušné úrovni, Second Shooter je zpracován kompletně ve 2D a vše je viděno z ptačího pohledu. To co se dá říct o grafice, se bohužel nedá říct o zvucích, protože prakticky jediný zvuk, který ve hře uslyšíte je cinknutí mince. Pokud jste se těšili na masivní výbuchy a štěkot kulometů, raději na vše rychle zapomeňte. Jediné co hru podkresluje, je opravdu šílená rocková melodie, která se neustále opakuje.

Pokud hledáte výzvu, tento titul vám dobře poslouží. Pro všechny ostatní je to jen pekelně těžká vesmírná střílečka, která doplácí na svojí přemrštěnou obtížnost

• + Povedená grafika
  • + Výzva