Sarah M. Gellar Solitaire

6. 5. 2005 > FreeHry > Erotické

Nudí vás už hra Solitaire obsažená ve Windowsech? Neustále stejné karty, absence hudby a málo herních možností? Tak teď se podržte! Máme pro vás lék! Lék složený z desítky rozličných karet, zvuků a samozřejmě také i špetky erotiky. Sladký jako med!

Ne že by zrovna tato hra spadala přímo do kategorie erotických, ale kam jinam ji zařadit? Sice v ní neuvidíte ani jeden jediný nahý ženský prs, ale její hlavní představitelka (hlavní hned po kartách samozřejmě :)) Sarah M. Gellar má toho v sobě tolik ženského, že nemálu z vás bude hra lehce připomínat ty pravé z sekce erotických. No ale zpět na začátek až k samotnému titulu a jeho hratelnosti.

Solitaire je kapitola sama o sobě. Někde jsem dokonce četl, že se jedná o nejhranější hru na světě. Aby také ne, když je obsažena prakticky ve všech strojích s operačním systémem Windows. Úředníci, policisté, politici, ti všichni tuto hru znají více než dobře, jelikož si právě na ní trénují své mozky den co den (buďme realisti). Nenabízí však nijak moc funkcí a dá se říct, že je více než obyčejná. Když se to vezme kolem a kolem tak dokonce i nudná. Proto tu je Sarah M. Gellar, která přichází s novým erotikou slazeným pohledem, aby vše dala do pořádku.

Herní princip zůstal pochopitelně stejný, stále musíte poskládat balíček karet vzestupně podle barev a čísel. Nechybí tu otáčecí balíček s možností posunu o jednu nebo tři karty. Na to vše jste již zvyklí. Novinkou je ale množství volitelné hudby ve formátu mid, která vám hraje ku poslechu anebo také uživatelsky definovatelné pozadí či rubu/líci karet. Navíc je hra lokalizována do tří jazyku - anglického, německého a italského.

Ceý titul se spouští ve standartním windows okně, takže můžete v případě náhlé kontrole v práci program jednoduše vypnout. O grafice se moc mluvit nedá - Sarah M. Gellar je ale více než hezká a to je hlavní. Sečteno a podtrženo se jedná sice o trochu klasický ale přesto velice návykový titul, který nabízí známou Solitairi obalenou několika novými funkcemi a lehce dochucenou erotickou. Rozhodně vyzkoušejte.

Autor: Martin Pavlíček

67%
63%