Runes of Magic: BETA je tu!

30. 1. 2009 > FreeHry > Onlinové/MMO

Po dlouhém čekání na světlo obrazovek přichází svět plný nástrah, dobrodružství, hrdinství a zábavy, jemně připomínající Word of Warcraft. Staňte se hrdinou, uchopte meč, hůl nebo luk a probojujte se až k bohatství skrývajícím se v Runes of Magic.

Přichází zcela nový svět dobrodružství, záhad a zábavy nesoucí jméno Runes of Magic. Japonští tvůrci si tentokrát dali hodně záležet na hratelnosti a kvalitě grafiky. Avšak pozapomněli na pojem originalita, která hře značně chybí. Celý počin hned na první pohled připomíná World of Warcraft svým vzhledem, ovládáním i vizuálními efekty. Což na půvabu až tak neubývá, autoři slibují všem hráčům, že během hraní nenastane hořký pach stereotypu, kterému se hodlají vyvarovat v několika stovkách úkolů - akčními a hrdinskými výkony a strhujícím dobrodružstvím, jež vás pohltí do epického příběhu.

Jako každá jiná MMORPG i tahle nabízí možnost vytvořit si svého hrdinu podle gusta. Váš první úkol bude zkrášlit si svého dobrodruha. Na výběr máte několik druhů účesů, obličejů a barvy kůže. Pohrát si také lze i s výškou a tloušťkou. Díky několikati kombinacím si přijde na své opravdu každý, kdo chce mít postavu podle jeho představ. Následně už jen zvolíte jméno a povolání, které vám nejvíce vyhovuje. V této volbě krásně uplatníte svůj charakter, na výběr máte z klasických zabijáků až po elementární bytosti, jež jedním mávnutím hůlkou zvládnou vyhladit půlku vesnice. Hra také nabízí možnost sekundárního povolání, pomocí něhož můžete své zaměření různě kombinovat.

Během putováním světem navštívíte lokace v lesích, pláních, lukách, čarovných údolích a jeskyních. Zpříjemněním je i střídající denů a nocí či deště se sněhem. Projdete i řadu vesnic a královských měst, potkáte spoustu dobrodruhů, s nimiž se vydáte na různá nebezpečenství i na hrdinské výpravy. To vše vás čeká v kouzelném světě Runes of Magic.

• + Zadarmo
  • + Efekty
  • + Prostředí