Roll´m UP: POŘÁDNÝ PINBALL

12. 9. 2006 > FreeHry > Automaty

Série her s pivním námětem obsahuje i stylové dílo Roll´m Up. Zpracováních pinballu již bylo tolik, že další prakticky nemají čím zaujmout, ne však v případě této hry. Mnoho pastí i úkolů, dobrá grafika i hudba jsou jedny z mála předností recenzovaného titulu. Pojďte si s námi zahrát!

Nedávno jsem vám přinesli hru Dart´m Up. Nyní je tu hra ze stejné série, ale nemáte na starosti šipky, nýbrž pinballový stůl. Her na motivy pinballu je jak hub po dešti. Série propagující holandského výrobce tekutého chleba Dommelsch Beer se vyznačuje vždy skvělou hratelností, grafikou a zábavou. Po instalaci vás jistě překvapí celkové zpracování hry. Stůl je z masivního dřeva, plný všemožných pastí. Nachází se zde multiplayer až pro čtyři hráče, takže se o zábavu nebo o nějaké omrzí nemusíte bát. Ovládání je pro anglickou klávesnici, a tak doporučuji si ji před spuštěním přepnout.

Cíl hry je udělat všechny úkoly, na což máte pět kuliček. Nejdůležitější je vyzrát na co jsou různé nástroje a dráhy na stole. Zprvu musíte trefit piáno, shodit všechny pivní sudy a ty malé čudlíky, které mají být barové stoličky. Po absolvování se otevře trampolína a po té se zapne fukar. Poté musíte kuličku nasměrovat kuličku do důlku. Úkolů je ještě spousta, například poslat kuličku zchladit do půl litru piva. Pro někoho to může znít jednoduše, rozhodně si, ale nějakou tu hodinu v singleplayeru protrénujete.

Grafika i hudba jsou na stejné úrovni, máte se tedy na co těšit. Upload Higscore je samozřejmostí, i když kvůli zrušení internetové stránky se již nemůžete srovnat s ostatními na celém světě. Musí vám tedy vystačit obdiv kamarádů.

Pokud se vám líbil titul Dart´m Up, věřte, že tady tomu nebude jinak. I ne-pinballové nadšence nadchne a několik dní neodtrhne od počítače. Vřele doporučuji.

Autor: Vojtěch Koubík

80%