Rabbitín - příběh králíčka

13. 8. 2009 > FreeHry > Arkády

Žil byl jednou jeden bílý králíček. Byl to celkem malý králíček, ale zato byl předurčen k velkým činům. Mnohem větším, než se mu kdy mohlo jen zdát. To všechno se událo v městečku zvaném Rabbitín. Pojďte se tam spolu s námi nyní podívat.

Rabbitín je už trošku starší titul pocházející od českých autorů z týmu One Eyed Child – možná si je někteří z vás pamatují jako autory nadprůměrné arkády Fantastické poklady Pacifiku. Tentokrát se však z mořských hlubin přesunete na souš, konkrétně do městečka Rabbitín, kde se to – jak už název napovídá – hemží pestrobarevnými králíky, norami ne nepodobnými těm hobitovským a samozřejmě také těžkým úkolem, který můžete splnit je vy jakožto králíček Bělásek.

Rabbitín je kombinace skákačky s lehkým nádechem RPG. V roztomilém městečku jako z pohádky narazíte na několik NPC postav, které vám zadávají úkoly. Jednou budete muset najít lék pro nemocnou velrybu, abyste se dostali do tajemného Hvozdu, podruhé zase musíte najít králíčka ztraceného kdesi hluboko v podzemních norách. Co se týče postupu plnění úkolů, není to nic těžkého, ve většině případů stačí někam doskákat, něco sesbírat a potom to následně smíchat, s někým si promluvit a podobné triviální záležitosti. Obtížnost tak není nastavena nikterak vysoko, na druhou stranu situaci leckdy stěžuje fakt, že si hru nemůžete uložit a při každém opětovném spuštění začínáte od začátku.

Pánové z One Eyed Child studia se činili i co se týče grafického zpracování, jež hře sedí jako perfektně šitý kabát. Ovšem měla bych k tomu jednu výtku a tou je rozlišení, které je až příliš maličké. Spolu s povedeným hlubním doprovodem z toho ale audiovizuální zpracování vychází na jedničku. Rabbitín je roztomilá jednoduchá a milá hra, co si najde své příznivce v široké vrstvě hráčů od těch nejmladších, až po ty nejstarší.

• + Příběh
  • + Sympatické
  • - Nemožnost ukládání