PowerPlay Manager - v plné verzi!

9. 8. 2009 > WebHry > Sport/Manažery

Jeden z nejoblíbenějších webových sportovních manažerů se před několika měsíci dočkala spuštění plné verze. O kom je řeč? No přeci o PowerPlay Manageru! Nečekejte už ani minutu a pojďte se podívat do nitra tohoto sportovního světa.

• Autor hry: POWERPLAY MANAGER, s.r.o.
  • Jazyk: Čeština, Angličtina (US/UK), Slovenština, Němčina, Francouzština, Polština, Italština, Čínština, Řečtina, Ruština, Švédština, Španělština
  • Kategorie: WebHry
  • Rubrika: Sport/Manažery
  • Poslední aktualizace: 7. 8. 09
  • související informace

PowerPlay Manager existuje v rovných čtyřech desítkách (!) jazykových mutací, kde kromě češtiny nebo polštiny naleznete také arabštinu, čínštinu a dokonce i argentinskou a chilskou španělštinu. Cílem autorů je vytvořit komplexní síť manažerů, kde narazíte na mnoho různých sportovních odvětví. V současné době je plně funkční hokejový manažer, přičemž do konce letošního roku by se měla do provozu uvézt i fotbalová verze.

Po registraci se dostanete k jednoduchému vytváření vašeho týmu, což obnáší vymyšlení názvu klubu a stadionu. Hráčský kádr je vám přidělen automaticky – nečekejte, že dostanete hned z kraje nějaké hvězdy, ostatně věkový průměr týmu se pohybuje někde kolem sedmnácti let (kupříkladu můj nejstarší hráč se narodil před rovnými dvaceti lety). Na druhou stranu i z týmu neznámých nýmandů se můžete pilným tréninkem vypracovat. Nebo se porozhlédnout po trhu s volnými hráči, i když tam se obvykle nachází průměrní hráči. Podívat se můžete i do mládežnických soutěží, nicméně pokud nemáte aktivovaný PRO balíček (viz. níže), moc talentů nenajdete.

V PowerPlay Manageru však nejde jen o samotné hráče, tady dostanete pod palec rovnou celé klubové zázemí. Jediný problém je, že zpočátku nemáte v záložce zaměstnanců ani jediného člověka a nepočítejte s tím, že se k vám všichni hned pohrnou, naopak budete rádi, pokud se vám podaří sehnat trenéra – díky bohu za možnost porozhlédnout se na volném trhu po „odhozených“ lidech. Všechny své zaměstnance si stejně jako v případě hráčů můžete lépe vyškolit a to ve Vzdělávacím středisku.

Co se týče starosti o vlastní tým, určitě budete mile překvapeni bohatými možnostmi, kterými hra oplývá. Kromě zlepšování stadionu a budování zázemí (pozor, v obou případech to není levná záležitost a například taková malá tribuna stojí něco přes čtvrt milionu korun a to musíte brát v podtaz, že tribunových sektorů je celkem osm) tu na vás čeká i uzavírání smluv se sponzory a televizními stanicemi. A protože všechno něco stojí, budete si muset jednotlivé rekonstrukce nebo nákupy hráčů pečlivě naplánovat. Hra vám sice v nejhorším nabídne vzít si půjčku, ale úroky se v tomto případě pohybují od 7% do 21% procent.

PowerPlay Manager na první pohled nabízí velkolepé možnosti, kdy si budujete stadion pomalu cihličku po cihličce, máte k dispozici detailní kartičky hráčů a zaměstnanců od fyzioterapeuta, až po správce stadionu. Jenže na to, abyste se dostali k opravdu všem herním možnostem, si musíte předplatit speciální PRO balíček jak jinak, než za nemalé reálné peníze. Až potom si budete moci změnit bravu dresů, vymyslet znak, upravit taktiku na zápasy a mnoho dalšího. Pro neplatící hráče jsou to poměrně nemilá omezení – přeci jen, když skoro na každé obrazovce vidíte tlačítko PRO, moc radosti vám to neudělá.

Pro balíček je však jen jedna jediná vada na kráse dnes recenzované hry, takže mi i tak nezbývá, než doporučit. Zpočátku budete ohromeni, co všechno tady nenajdete a kdo ví, třeba vám to nakonec nedá a nemalý peníz skutečně zaplatíte. Příjemné uživatelské rozhraní je už pak jen pověstnou třešničkou na dortu.

• + Uživatelské rozhraní
  • + Velká kominuta
  • + Bohaté herní možnosti