Postal 2: Share the Pain multiplayer – domácí zabijačka zdarma

8. 6. 2008 > FreeHry > Onlinové/MMO

Postal Dude. V podstatě nemá rád lidi, kočky, slony, polotučné mléko, vánoční stromečky, autogramy, parkoviště, knihovny, protesty proti násilným počítačovým hrám a blbou otázku: „zabít či nezabít?“

Vedle Carmageddonu by se Postal (a především jeho druhý díl) rozhodně neztratil, ba co víc – v mnoha směrech by jej po stránce brutálnosti předčil. Kupování mléka je ve jménu Postala Dudeho, jakožto ústředního charakteru, teroristickým útokem. Ochránci zvířat – zuby nehty - propagují mechanické tlumiče namísto potulných koček, a odpůrci zvrácených FPS vychází do ulic s alegorickými vozy a transparenty „Dude není náš kamarád“.

Přesto si ale tento pošťák vykračuje ulicemi zapadákova, půjčuje si knihy v knihovnách, zapaluje knihovny, střílí do knihovnic a knihy nevrací. Brodí se krví, výkaly, navštěvuje nevěstince a zabijí muslimy. Pro vánoční stromky chodí výhradně v létě, aby se do Vánoc stihla prodejcům proplatit zdravotní pojistka. A když má chvilku, hraje si se sirkami a kanystrem benzínu na přeplněných parkovištích.

Postal 2 je jedna z nejbrutálnějších legend mezi počítačovými hrami. A je tomu sotva pár dnů, co se autoři rozhodli vypustit do světa jeho multiplayerový datadisk s přídomkem Share the Pain. Všehovšudy nabízí tři jednotlivé módy – všichni proti všem (Deathmatch), „klasická“ bitva o vlajku (Capture the Flag; ve hře je ale pojmenovaná jako Snatch) a nakonec šílené sbírání pytlů plných peněz (Grab). O zábavu tedy rozhodně nouze nebude, s povděkem však toto rozšíření jistě nevezmou svědomití rodičové a majitelé masokombinátů.

Co do technické stránky, již v době vydání Postal 2 neexceloval. Jádro hry je postaveno na staroučkém Unreal Enginu 2, nepotěší tedy zdlouhavé nahrávání a krkolomný vzhled prostředí, modelů postav a použitých textur. Na druhou stranu je ale třeba připomenout, že se vám tato - krví zaflákaná – multiplayerová složka hry dostává do rukou zcela zdarma. Devadesát procent ve výsledném hodnocení jí proto přísluší právem.

Varování: Hra není určena těhotným lidem, zvířatům a především hráčům mladším osmnácti let!

• + Celkové provedení
  • + Cena