PornHolio: It pays the rent

4. 8. 2001 > FreeHry > Erotické

Sérii jednoduchých flashových her, které jsou dělány spíše stylem videa, kdy řídíte děj a rozhodujete se, co v daný moment uděláte otevíráme jednoduchou erotickou akcí It pays the rent. Kdo alespoň trochu ovládá angličtinu, jistě si mohl alespoň částečně domyslet o co ve hře půjde - Vy se v ní vžijete do hrdinky Charlie, která se dostane do velkých problémů. Charlie totiž nečekaně navštíví její domácí a chce po ní, aby mu zaplatila peníze za nájem bytu. Jelikož Charlie žádné peníze nemá, udělá mu jinou nabídku – rozhodne se s ním strávit noc a on by ji měl dluh smazat. A jak to celé dopadne můžete ovlivnit vy sami. Grafika je dělaná ve Flashi, je celkem pěkná, hudba a zvuky docela realistické, velmi malá velikost. Co více si přát?

Sérii jednoduchých flashových her, které jsou dělány spíše stylem videa, kdy řídíte děj a rozhodujete se, co v daný moment uděláte otevíráme jednoduchou erotickou akcí It pays the rent. Kdo alespoň trochu ovládá angličtinu, jistě si mohl alespoň částečně domyslet o co ve hře půjde - Vy se v ní vžijete do hrdinky Charlie, která se dostane do velkých problémů. Charlie totiž nečekaně navštíví její domácí a chce po ní, aby mu zaplatila peníze za nájem bytu. Jelikož Charlie žádné peníze nemá, udělá mu jinou nabídku – rozhodne se s ním strávit noc a on by ji měl dluh smazat. A jak to celé dopadne můžete ovlivnit vy sami. Grafika je dělaná ve Flashi, je celkem pěkná, hudba a zvuky docela realistické, velmi malá velikost. Co více si přát?
Všechny hry v této rubrice jsou určeny pouze pro starší 18 let.

Autor: Jarda Bendl

• Flash - Software spustitelný přímo z prohlížeče přes potřebný flash přehrávač. Není tudíž nutné stažení a nainstalování.