Plan It Green - zelené město

19. 6. 2010 > FreeHry > Strategie

Superčisté ekologické město, kde najdete zeleň, kam se jen podíváte? To není hudba vzdálené budoucnosti zatím nakreslená na plánech stavebních společností. Tohle je Plan It Green.

Jak můžete sami vidět, i v provařeném žánru budovatelských strategií se dá vymyslet něco nového neotřelého. A kde jinde by se tak mohlo stát, než na nezávislé scéně. Společnost MyPlayCity před několika týdny vydala Plan It Green coby strategii, kde se posadíte do křesla starosty ekologického města. Tedy… lépe řečeno města, jemuž musíte štítek „ekologické“ teprve zajistit. Bojíte se, co to vývojáři zase vymysleli? Nemusíte, důkazem budiž fakt, že se hra nějaký čas držela v žebříčku TOP 10 na serveru.

Plan It Green vám nabídne dva herní režimy, a to volnou hru, kde si můžete dělat, co chcete a kampaň. V případě zvolení druhého jmenovaného na vás čeká 45 levelů, v nichž to nebudete mít vůbec lehké. Sympatické průvodkyně vám na začátku každého z nich dají několik úkolů, které je třeba splnit. Povětšinou je třeba postavit nové ekologické stavby (případně zekologičtit ty stávající) a následně jim dávat různá eco-vylepšení.

Na jakákoli kopnutí do země je ovšem třeba mít dostatek peněz, energie a materiálu. Materiál a energie se dají koupit, zatímco peníze se vám na účet připisují automaticky; čím veselejší a ekologičtější město máte, tím více jich dostanete. Proto není problém splnit zadané úkoly, i kdybyste si všechno špatně naplánovali a propočítali, vždycky se dá počkat, až budete mít dostatek peněz. Jen se holt budete muset spokojit s tím, že level nedokončíte v časovém limitu.

Plan It Green nezapře svůj původ z MyPlayCity. Stejně jako ostatní tituly od této společnosti se může před pomyslným zrcadlem se ctí procházet ve svém grafickém kabátku. Hudební doprovod také není k zahození, ale bohužel se ve hře ztrácí.

Po delší době se o vaši přízeň uchází strategie s originálním nápadem a dobrým řemeslným zpracováním. Máte-li rádi budovatelské strategie, Plan It Green si vyhradí čestné místo na vašem harddisku.

• + Zajímavý nápad
  • + Grafické zpracování