Pixel Master - experimentujte ve velkém stylu

20. 9. 2008 > FreeHry > Arkády

Neznáte Pyro Sand Game? Jestli je vaše odpověď na otázku záporná, tak to překvapivě vůbec nevadí. A jestliže je kladná, tak koneckonců také ne. Z českých luhů a hájů před několika dny vzešel titul Pixel Master, který je inspirován právě výše zmíněným počinem. Za vývojem nestojí nikdo jiný než český Darkoon-Soft, takže vysoká kvalita je zaručena!

Jen si na to vzpomeňte, ještě před rokem byl Darkmoon-Soft úplně neznámým týmem. Kde kdo mu prorokoval nehezkou budoucnost někde v propadlišti dějin, nicméně vývojáři uskupení pod touto vlajkou nakonec vytrvali a i za tak krátkou dobu se vyšvihli na vrchol české freewarové scény. Dnes recenzovaný Pixel Master přišel jako blesk z čistého nebe, bez jakéhokoli ohlášení, a tak jsme byli velmi zvědavi, co přinese.

Po spuštění se vám na obrazovce objeví poněkud netradiční okno. Na levé straně máte černý čtverec a vpravo a dole je nabídka jednotlivých surovin a věcí. Abyste tomu rozuměli, Pixel Master nemá žádný cíl – prostě si jenom na černou plochu nanášíte různé kombinace surovin a čekáte, co se stane. Možnosti kombinace jsou vskutku veliké a dokáží vás zabavit na desítky minut. Chcete vědět co se stane, když smícháte fosfor, napalm, vodu, zeď a oheň? Zkoušet podobný experiment v praxi by nebylo příliš rozumné, ale v tomto se žádné meze nekladou. Míchejte, kombinujte a kochejte se.

Při pohledu na screeny se jistě mnozí z vás neubrání zklamání. Pravda, grafika titulu se nese v jednoduchém, až spartanském stylu. Nicméně, když o tom chvíli popřemýšlíte, zjistíte, že tak je to asi nejlepší, protože jinak by HW nároky vypadaly jinak a navíc má vizuální stránka takové zvláštní kouzlo. A kdybyste hru minuli jen kvůli tomuto menšímu neduhu (jak pro koho), tak by to byla jedna z největších herních chyb vašeho života. Skvělá hratelnost a dlouhotrvající trvanlivost patří mezi její hlavní přednosti. Kdyby Pixel Master uměl mluvit, mohl by slavnostně prohlásit „Přišel jsem, viděl jsem, zvítězil jsem.“

• + Freeromová hratelnost
  • + Fůra možností
  • + Trvanlivé