Perpetual Run 2 - šupem dolů

20. 9. 2010 > FreeHry > Ostatní

Je to na draka, když se pod vámi protrhne zem a letíte stovky metrů neznámo kam. A co pak, když se po hranách nacházejí bodáky a prohlubně, a tak si jednoduše ublížíte na zdraví? Vyzkoušejte si to!

Jsou hry, které vsázejí na příběh. Perpetual Run 2 však ne. Jiné pak na perfekcionalistickou grafiku a hudbu, za níž by se nemusel stydět nejeden film, ale sem dnes také nezavítáme. Dnešní titul je pokračováním stejnojmenné hry, ve které hraje prim, stejně jako zde, jednoduchý koncept - propadli jste se do propasti a je jen na vás, zda-li si dokážete zachránit krk. Z celkem poklidného pádu se stává boj o holý život. Možné legrácky jsou ve vteřině fuč.

Samotná hra je z těch nejjednodušších. V prvním okamžiku začíná postavička padat mezi zdmi, v následujících chvílích se čím dál častěji začnou objevovat bodáky, které je potřeba pomocí kurzoru nahoru přeskočit, nebo trhliny ve zdi, jež je možno překonat obdobně. Aby hratelnost nebyla příliš jednolitá, nachystali nám vývojáři další možnost, jak se vyvarovat zteči, a to pomocí naklánění s obrazovkou. To vám pomůže při přeskakování ze strany na stranu. Ovládání je opravdu jednoduché ála levá šipka, pravá šipka, mezerník, levá šipka, šipka nahoru atd. Každá sekunda však hraje svou důležitou roli!

Grafika patří taktéž k těm jednodušším. Barevné spektrum se skládá ze tří barev - bílé, černé a červené. Vezmeme-li to od konce, červená se objevuje u hrotů, na nichž skončil jiný nešťastník, černá barva je zde synonymem pro temné pozadí a bílou je zpracováno vše ostatní - hrdina a zdi. O hudební doprovod se stará jedna atmosféru zdatně doplňující skladba plná energie. Škoda jen, že se brzičko oposlouchá.

Autoři nás netahají za nos žádnými serepetičkami. Ve vteřině nám nabídnou to nejlepší, co připravili. Každopádně pamatujte, že jde pouze o jednodušší hříčku, jež vás po několika pokusech omrzí. Lokace jsou totiž vždy stejné, neobměňují se, a to je veliký kámen úrazu. Proto bohužel nemůžeme Perpetual Run 2 udělit více než 60 procent!

• + Atmosféra
  • + Obtížnost
  • - Minihra