Odcizená láhev

9. 12. 2004 > FreeHry > Adventury

Jde o adventuru, která se umístila na skvělém třetím místě v Becherovka Game 2004, takže je jasné že příběh se bude točit kolem tohoto nápoje. Chcete se dozvědět, jak se hra líbila nám? Čtěte dál a uvidíte.

Jednoho dne našli obyvatelé malé vesničky Lhotka jeskyni, která ukrývala veliký poklad. Mimojiné se tam nacházela láhev Becherovky. Na obalu láhve byl dokonce napsán návod k přípravě tohoto alkoholického nápoje. Láhev svěřili do rukou druida, který jim podle návodu Becherovku vyráběl. Jednoho dne se ale stalo to, co by nikdo nečekal. Po dlouhém období míru se ve Lhotce stal zločin a někdo ukradl tuto posvátnou láhev. Druid si recept nikam nenapsal a protože už to byl starší člověk, tak si dlouhý a náročný postup nezapomatoval. Náš hlavní hrdina je tedy přivolán do vesnice, aby celé krádeži přišel na kloub. Jediný svědek nehody - místní křovák - má bohužel jistou chorobu a jediný lék na ni je opět ona Becherovka. To se nám to zamotalo, že? Důležité je zmínit, že nejde o klasickou point and clickovou adventuru - s postavou se totiž nemůžete po lokaci volně pohybovat, což hru značně odlišuje od jiných adventur. Určitě potěší namluvené intro, kvalita zvuku je sice nic moc, ale to je vzhledem k omezené velikosti hry zcela pochopitelné. Zvuků si moc neužijete, ale zato hudba je na poměrně dobré úrovni, takže to hraní hry určitě taky zpříjemní. Velikou otázkou ale je názor na grafiku, konkrétně mám na mysli grafický styl, ve kterém jsou všechny postavy a lokace nakreslené. Všechny postavy mají velice barevnou kůži a jsou v různých směrech předimenzované. Taktéž mi nějak nesedí jejich velikost vůči jiným předmětům. Na druhou stranu uznávám, že někomu se tento styl může líbit.Na žádné technické problémy jsem ve hře nenarazil, snad jen jakési přeblikávání objektů na pozadí v době kdy postava s někým mluvila. Tento bug, se ale projevil jen párkrát, takže se to dá určitě zkousnout. I méně inteligentním lidem by nemělo dělat problémy hru dohrát. Nelze tedy než hru doporučit pro odreagování  na dlouhé zimní večery.

Autor: Petr Otych

75%
0%