Octodad - táta chobotnice

26. 5. 2011 > FreeHry > Adventury

Nikdo určitě nezpochybní, že rodičovství je pěkná fuška. A to si teprve představte, jak to může být složité, když je otec chobotnice! Neustále se snažit ukrýt svoji identitu, chůze po dvou… Jestli nevěříte, vyzkoušejte si to sami.

Po kliknutí na tlačítko Stáhnout budete přesměrování na homepage hry, kde si můžete vybrat z verze pro Windows a Mac OS. Titul Octodad je velmi netradiční adventurou, jejímž hlavním hrdinou je chobotnice. A ne ledajaká. Tahle je totiž šťastným otcem a manželem, i když to občas nemá zrovna lehké. Nejen, že členové vaší rodiny nesmějí zjistit, že nejste člověk, ale ještě si na vás přichystají úkoly. Ty musíte splnit, což ztěžuje především samotná chůze, ale z technické stránky také děsně otravná kamera.

S okolními předměty můžete pohybovat či je rovnou uchopit, což má na svědomí povedený fyzikální engine. Hra je navíc vyvedena rovnou ve 3D grafice, která nabízí pěkné textury a detaily. Nechybí pochopitelně hudba ani zvuky. Octodad není běžnou adventurou, jelikož většinu času se člověk bude prát s chůzí a ovládáním. Byla by ale škoda, kdybyste této hře nedali alespoň šanci.

• + netypický koncept
  • + 3D grafika
  • + fyzikální model
  • + pěkné animace
  • - kamera
  • - občas zasekávání o překážky

Autor: Jan Pillár

75%
67%
(336.4 MB)
305×

• Operační systém: Win 9x, Win Me, Win 2000, Win XP, Windows Vista, Mac OS
  • Hardware: Procesor: 1,3 GHz
    Operační paměť: 1 GB
    Grafická paměť: 128 MB

Hru ovládáte pomocí myši. Mezi dvěma módy přepínáte stiskem kolečka myši. V chodícím módu slouží stisknuté levé tlačítko myši a pohyb myší k posunu levého chapadla, stisknuté pravé tlačítko a pohyb myši k posunu pravého chapadla. V uchopovacím módu slouží sisknuté pravé tlačítko za pohybu myši k manipulaci s chapadlem, levé tlačítko myši slouží k uchopení/puštění objektu. A a D slouží k rotaci kamery. Esc pro návrat do menu.