Not For Kids: Online Game

11. 4. 2005 > FreeHry > Erotické

Pokud vás už nudí všemožné erotické variace tetrisu, máme pro vás dnes naprostou lahůdku! Vaším hlavním úkolem v této hře je totiž prohlížení a následné hodnocení stovek galerií spoře, anebo vůbec, oděných krásek! Vše samozřejmě zcela zadarmo!

Jak přijít ve světě erotických her s něčím novým a neokoukaným? Zmiňované variace tetrisu, pokru či puzzle už tu byli tolikrát, že se nad novou nikdo ani chvíli nepozastaví. Black Desert Studios spolu se svou americkou pobočkou ale vytvořili něco opravdu unikátního a zda to bude i dobré, řekne jen čas. Online katalog nahých dívek je totiž více než zajímavý nápad!

Herní úkol je naprosto jednoduchý, pouze se probíráte galeriemi a hodnotíte fotky krásek. Těch bohužel zatím není mnoho, hra je totiž stará jen pár dní. Naštěstí každý den probíhají aktualizace, takže by se to snad mělo časem změnit. O to hezčí ale umístěné modelky jsou a nebojí se ukázat opravdu nic. Pokud byste chtěl obrázek zvolené dívčiny okomentovat, nejedná se o žádný problém. U každé fotky je diskuzní fórum, kde můžete s jinými "hráči" probírat přednosti (doslova :)) té či oné. Kdo by se osmělil a chtěl se vytáhnout se svojí fotkou, autoři nabídli také prostor. Takže se začněte fotit, slečny!

To je asi tak vše. Jakmile všechny galerie projdete a ohodnotíte, už vás nic u hry nedrží a nastane čas jejího vypnutí. Ale pozor! Autoři si častými aktualizacemi zajistili, že se lidé budou stále rádi vracet; vždyť nové dívky přibývají neustále! Navíc jsou tu různé ankety o nejhezčí fotku měsíce aj. Hra samozřejmě není přístupná pro osoby mladší 18 let, takže držte své bratry zkrátka.

No tedy, titul se vším všudy to sice není, ale i tak rozhodně nahé krásky nikoho neunudí. Zajímavý a ojedinělý pokus. Uvidíme, jak se uchytí... Pánové, dívky čekají!

Autor: Martin Pavlíček

65%