Na chatě 3

30. 8. 2004 > FreeHry > Akční

Daniel Remta, který spíš dává vyniknout jménu svého vývojového týmu Fantomass Soft 2004, je nám již dobře znám. Jestliže neznáte střeleckou sérii Na chatě, zpytujte svědomí. Třetí díl, jenž si bere za cíl uzavření celičké trilogie, je tu a spolu s ním hejno kačen, psů, letadel a parašutistů. No a samozřejmě jedna plně nabitá puška.

Na chatě 3 nijak nevybočuje z pevně daných kolejí předchozích dvou dílů. Veškeré dění se opět odehrává na poněkud roztahané fotce, jež má tentokráte ztvárnit nostalgický podzim. No a jako v předchozích dílech, i zde se po obloze prohánějí kachny, parašutisté či letadla (tentokráte bez transparentu naší stránky ;) Krom nich se ale na scéně postupně zjevují mnohé další elementy, jejichž sestřelení můžete buďto body získat nebo je naopak lehce ztratit. Proto bude první hra řešená nejspíše metodou pokus – omyl.

Trochu mne zamrzel starý známý nešvar, který měl za následek neplynulý pohyb zaměřovače. To docela hodně ovlivňuje celkový dojem na hratelnost, protože když se belháte ke kačeně mírně trhaně a s pomalou odezvou kurzoru, není to žádná pohoda.

Hratelnost je tedy mírně pošramocená, nicméně od předchozích dílů se nikterak neliší. Abych pravdu řekl, ani technická stránka se v zásadě nezměnila. Roztahanou fotku vystřídala jiná roztahaná fotka a zbylé „elementy“ jsou nakresleny hezky. Obzvlášť ty zakrvavené a zastřelené ;) Trochu mě ale mrzí absence jakéhokoli nového nápadu, jenž by měl za následek zatraktivnění posledního dílu Na chatě. Takhle se jedná jen o další obyčejnou, leč zábavnou střílečku.

Autor: Tomáš Vrána

55%
0%