Mudik Driving - staňte se řidičem

7. 9. 2009 > Mobilní > Závodní

Projíždějte se po rovné silnici v osobním automobilu, nákladním voze či na motorce, sbírejte při tom peníze, ale hlavně nenarážejte do ostatních vozidel. Jinak je totiž s vámi okamžitě ámen.

Pokud jste tak rychlí, a stihli jste se už podívat na přiložené obrázky ze hry, možná jste zjistili, že podobný titul jsme tu už před nedávnou dobou měli. Jednalo se o Driving Manii, pocházející od autorů, kteří mají na svědomí i právě recenzovaný Mudik Driving.

Zde se opět vžijete do role řidiče vozu, s kterým budete muset kličkovat mezi projíždějícími automobily. Váš úkol je jednoduchý a sice dojet z bodu A do bodu B. Po cestě sbíráte peníze, které přidávají na celkovém skóre, přičemž po celou dobu nesmíte narazit do „kolegů“ se čtyřmi, popřípadě dvěmi koly. Jakmile se tak totiž stane, nastane okamžitý konec hry. Samotné "jezdecké" etapy, respektive tedy levely ale nejsou nijak dlouhé, navíc se naštěstí vaše snažení ukládá a vy tak popřípadě můžete začít od levelu, kde jste naposledy skončili.

Mudik Driving je naprosto obyčejnou hrou, která dokáže zaujmout hlavně nenáročné hráče, kteří ani neočekávají jakousi výzvu, jelikož obtížnost je poměrně jednoduchá. Co nepotěší, je délka hry. Pouze deset krátkých levelů na delší hraní opravdu nestačí. Naopak sympatický je fakt, že s každou novou úrovní ovládáte jíné vozidlo – osobní automobil, nákladní vůz, motorku a další. Na stereotypu to ovšem nic moc nemění. Pro nudné chvíle není Mudik Driving zas tak špatná volba, nesmíte však od něj příliš očekávat.

• + nenáročná oddychovka
  • + měnná vozidla
  • - krátké