Mücki - Der Stecher: ZABTE KOMÁRY!

10. 2. 2006 > FreeHry > Erotické

Komáři jsou stvoření, která asi zrovna mnoho z nás nemá v oblibě. V dnešní hře bude za úkol ubránit jednu moc pěknou slečnu obdařenou od přírody vším co je snad jen možné před těmito krvežíznivými stvořeními. Dokážete to?

V poslední době redakce freeher nabrala tempo vydávat jednu erotickou hru za měsíc, ale zvyky jsou od toho, aby se porušovaly. No a už jsme u toho. Není tomu dávno, co zde vyšel erotický poker. Karetní zábavy nalákají vždy spoustu hráčů, neboť karbaničení a slečny, to je to správné vzrušení. Dnešní dílko neobsahuje žádné karty, ale pořádnou smršť speciálních komárů. Pozor! Cíl na dohled! Do boje!

Princip Mücki – Der Stecher je velice jednoduchý a nenáročný na vaše mozkové závity. Hlavním úkolem bude uchránit krásnou slečnu před nálety krvechtivého hmyzu. Tato dívka byla od přírody obdařena krásným poprsím, o které se musí pečovat čtyřiadvacet hodin denně. Jo holt kozy jsou kozy a bez nich nic nejde. Samozřejmě že jde, ale při zaregistrování nové krasotinky ve vašem očičku sjíždíte hned v druhotné fázi pohledu na pekelný zdroj mlíčka. Nechme raději ňadra odpočívat a pojďme zjistit, jak zničit krvelačné nepřítele.

Po dobu šedesáti sekund máte povinnost zlikvidovat zvířátka s křidýlky. Jejich zabití uskutečníte velice snadno a rychle. Stačí se k nim přiblížit a nerušeně koukat na to, jak vaše pěst uskuteční popravu komára. Tímto stylem lítáte po celé obrazovce šedesát vteřin. Pokud vydržíte tento minutový nepříjemný nálet, stáváte se vítězem bitvy. Další řezba už nebude? Je nám to líto, ale ne. Mücki – Der Stecher nese označení shareware. Což v praxi znamená, že při velkém zájmu o toto dílo si z peněženky vytáhnete nějaké to euro.

Grafické zpracování se pomalu nedá hodnotit, protože podklad je pořád stejný. Opalující se dáma. Grafika dostává paleček dolů. Hudba se stala obětí špatného vtipu. Celou dobu hraní vás provází jedna melodie, která je po pěti minutách na zbláznění. Takže usuďte sami, jak velkým lákadlem pro vás zvuky budou. Doba hratelnosti vzhledem k placené verzi je minimální. Level máte dohraný při šikovnosti za jednu minutku, což není mnoho času.

Mücki – Der Stecher je dílko pro pobavení na deset minut. Delší dobu neodhadujeme, že u toho vydržíte sedět.

Autor: Ivan Fiker

• Shareware - Software s omezenými funkcemi, který je možno volně distribuovat. Po ozkoušení se může uživatel rozhodnout, zdali zaplatí cenu programu, nebo se registruje.