Moto Race Challenge 2008 - perla mezi freewarovkami

7. 8. 2008 > FreeHry > Sport/Sim

Lidé jednoho z nejprofesionálnějších freewarových týmů, nazývajícího se GreenTube, vytasili svůj další klenot. Po skvělé sérii obsahující simulace fotbalu, sjezdu na kolech a lyžích, pro nás připravili další závody, tentokrát na motorkách. Jsou minimálně stejně tak dobré? Čtěte dál a zjistíte, jak to všechno je!

• Autor hry: GreenTube
  • Jazyk: Čeština, Angličtina (US/UK), Němčina, Řečtina, Španělština
  • Licence: Freeware
  • Kategorie: FreeHry
  • Rubrika: Sport/Sim
  • Multiplayer: Ano
  • Poslední aktualizace: 16. 9. 08
  • související informace

Od té doby, co jsem si měl možnost zahrát freewarovky jako IKK Direkt Mountainbike Challenge 08, Football Challenge 2008 a Ski Challenge 2008, za nimiž stojí taktéž vývojářská skupina nazývající se GreenTube, sleduji jejich webové stránky téměř nepřetržitě. Teprve nedávno jsem si všiml motocyklového simulátoru pojmenovaného jako Moto Race Challenge, který vám přinášíme dnes. Po skvělých výsledcích předešlých titulů jsem byl samozřejmě rozmlsán i tentokrát. Nakonec jsem taktéž spokojen, ba možná víc než minule. Proč? Titul je plně lokalizován do českého jazyka!

Jako je tomu u jiných her, i zde se nachází několik módů. Samozřejmostí je offline trénink, v němž se lze sžít s chováním motorky anebo si do hlavy vštípit návyky, jak vytáčet ostré zatáčky, abyste nakonec neskončili v ochranné zídce. Pak se tu také nacházejí nejrůznější typy online závodů, jež se vám však zobrazí až po bezplatné registraci. Pokud jste okusili i předešlé tituly od GreenTube, jistě víte o čem mluvím.

Samotné závody jsou velice dobře provedené. Nejsou příliš jednoduché, což je podtrženo například nemalým počtem pádů, kterých dokáže nezkušený jezdec natropit za jediný závod hned několik. Nejednou se mi stalo, že jsem to s rychlostí přepískl a zanedlouho jsem se již, v nejlepším případě s roztrženým rtem, válel podél trati. To má trochu spojitost s fyzikální modelem, jenž není úplně dokonalý, přesto ho však mohu pouze chválit. Například od IKK Direkt Mountainbike se mi zdál o něco propracovanější.

Grafický kabátek je sešit, k mé a jistě i vaší spokojenosti, ve velice zdařilé kvalitě. I když lze v nastavení sestavit hrozná grafika zapřičinilá nejnižším rozlišením a vypnutím jakýchkoliv efektů, tak je v opačném případě možné získat opravdové vizuální hody. Například na přiložených obrázcích můžete zhlédnout snímky z nadprůměrně kvalitního rozlišení, které jsou už tak skvělé. Tímto vám chci naznačit, že toho lze z titulu vyždímat ještě víc! Hudební doprovod není o nic horší. Skladby jsou dynamické, živé a do pozadí hry se velice hodí.

Pokud holdujete kvalitním titulům, což je případ snad nás všech, pak není co řešit. Tuhle freewarovku prostě musíte mít! I když vám nejsou sportovní hry úplně blízké, zvažte svůj postoj alespoň tentokrát. Ne nadarmo jsem bodoval za 95%. Jde zkrátka o skvělou věc. Zdarma!

• + Čeština
  • + ... a mnoho dalšího
  • - K některým sekcím nutná registrace