Mobile Bomb Squad - pyrotechnikem

24. 8. 2010 > FreeHry > Logické

Nemusíte skákat z mostů bungee jumping, abyste si v těle navodili adrenalin. Staňte se členem pyrotechnického týmu, s nímž musíte zneškodnit několik lokací plných bomb. Jedna chyba a výsledek je fatální.

Chtěli jste se někdy stát popelářem, abyste mohli jezdit na jejich super autě? Nebo vás lákalo nebe, tudíž jste chtěli být pilotem? A vy, naše čtenářky, jaké bylo vaše vysněné povolání? Kuchařka, nebo zahradnice (voják - pozn. šéfredaktorka)? Schválně, kdo z vás chtěl být pyrotechnikem? Nikdo?! To asi kvůli nebezpečí, jaké při této profesi číhá na každém kroku. I proto, pokud vás tato práce zajímá, můžete vyzkoušet dnes recenzovaný titul Mobile Bomb Squad, kde se jedním ze členů "antibombového" týmu stanete.

Jak vidno, hlavním hrdinou, do jehož kůže se dostanete, je vypracovaný frajírek, specialista na eliminaci všelijakých výbušnin. Jelikož je bombami zaneseno mnoho lokací, jste vyslán postarat se o to, aby nenapáchaly žádnou škodu. V každé z budov budete muset přesouváním jednotlivých výbušnin vytvořit takový komplex, jenž bude sestaven tak, že jej bude možno odpálit celý na jedinou rozbušku. Žádná z bomb nesmí zůstat.

Vedle malých bomb, s nimiž je možno manipulovat, najdete i ty větší, jež jsou statické a nelze s nimi pohybovat dle potřeby. Dostanete se i k raketám, jejichž účinnost je na delší vzdálenost. Všechny tyto aspekty musíte vzít na zřetel, a vytvořit tak jednolitou soustavu. Hlavně nezapomeňte: jedna lokace = jedna rozbuška! V případě neúspěchu musíte misi dělat zcela od začátku. Krok zpět neexistuje!

Grafika i hudební stránka je na slušné úrovni. Hudba doplňuje akční podtext hry. Na grafiku se pak příjemně kouká. Prostředí je přehledné. Snad jen, kdyby s postupem času docházelo k větší variabilitě mezi misemi.

Mobile Bomb Squad je příjemná hra, jež zažene nudné odpoledne dokonale. Zábavu si u ní zažije prakticky kdokoliv. Nečekejte proto dál,  a pokud vás titul aspoň trochu zaujal, vyzkoušejte si jej.

• + Originální
  • - Nemožnost vzít krok zpět