Midp-Man: PAC-MAN NA MOBILU!

19. 10. 2005 > Mobilní > Arkády

Proč za něco platit, když nemusíte. I hry na mobilní telefony se dají na FreeHrach hravě stáhnout. Stačí si jen vybrat ten správný titul, nažhavit svůj přístroj a hurá na věc. Vše je zdarma, za to vám ručíme. A právě dnes přichází na řadu mobilní klon klasiky Pac-Man!

V úvodu jsem se zmínil o ceně těchto děl, které v poslední době velmi rychle šplhají nahoru. No není se čemu divit. Hodnota titulu závisí hned na několika parametrech. Jedním z hlavních prvků je grafické provedení, doba hratelnosti, velikost atd. Všechny tyto záležitosti si podrobně probereme v dalších částech recenze.

Název „teleféní“ hry MIDP – MAN vám asi určo nic neřekne, ale zoufat nemusíte. Stačí jen uvézt dílo do chodu a hned při prvním obrázku hry poznáte, o jaké to dílko vlastně jde. Malá nenápadná, kulaťoučká, žlutá potvůrka, která nemá na práci nic jiného, než papat a papat. No, ostatně je to její hlavní úkol ve hře. Vyžrat svým protivníkům co nejvíce tzv. „piškotků“ za cenu vlastního života. Tyto piškotky chrání tři váleční zloduši. Ztrpčovat život vám budou postupně Bill, Paul a Steve. Nestvůrky disponují, troufám si říct, velice dobrou inteligencí. Tedy z toho můžeme usuzovat, že náš protivník není žádný ořeš prut, ale pěkně vychytralý soupeř. Jen si to představte, třikrát kvalitní mozek a je z toho pohroma. Prostě a jistě nedostane nic zadarmo. Na úvod jsem vám objasnil některé důležité věcičky, které by vás mohly zajímat a teď se vrhněme do tajů mobilní pařby MIDP – MAN.

Tak už víte, kdo po vás pude, kolik jich bude, jak jsou chytří, ale ještě nevíte, co máte očekávat od samotného titulu. V první řadě by jste měli vědět, že vaše útočné prostředí bude labyrint. V tomto bludišti, jak už víte, vás netrpělivě vždy přivítají tři strážci majetku. Hlavní prioritou borců je co nejdříve si na vás lahodně pochutnat. Věřte tomu nebo ne, ale časem se jim vždycky podaří. Pouze je to jen na vaší vypočítavostí či strategii, jak dlouho setrváte v uličkách smrti. Samozřejmě, že tvůrci nezapomněli ani na sladký odpočinek od banditů. Stačí sežrat větší piškotek, než by bylo zdrávo a najednou se z nich stanou pouho pouzí šašci. Naberete větší rychlost a pohodlně je můžete ohavně zardousit. Totiž v tu chvíli jsou přeměněni na snadné kořisti. Jejich modré zbarvení naznačuje tomu, že jsou připraveni ke konzumaci. Suma sumárum, pokud vysbíráte nebo pojíte všechny kuličky, které jsou k mání, tak jste úspěšně dokončily level.

Zkusíme si teď trošičku objasnit grafické provedení, hratelnost, zvuky, atd. Začněme grafikou. Není to žádný zázrak, ale v tomto případě ji odepisovat nemusíme. Doba paření záleží jen a jen na vás. Prostě a jistě se musíte snažit, aby jste si pořádně zařádili. Poslední nevyřešenou záležitostí nám zbývají skřeky a zvuky, které zase odešly do věčných lovišť. Takže není co řešit. Zvuky nejsou.

Konec se blíží čím dál více a vy asi očekáváte ode mě asi nějakou moudrou větu, která vás naláká na tuto pařbičku. Takže, nažhavte si prstíky, nalaďte správnou frekvenci myšlení, které budete hodně potřebovat k úspěchu a hurá do boje…

Autor: Ivan Fiker

85%
81%