Mad Race - drsné závody

16. 7. 2008 > FreeHry > Sport/Sim

Chovat se „fair play“ je sice hezké, ale někdy to tak prostě nejde. Občas člověk musí být zlý, aby dosáhl svého, protože prostě jinou možnost nemá. Nebo alespoň tohle je motto hry Mad Race, kde využijete rotační kulomet možná ještě více, než rychlé auto!

Při stání v několikakilometrových kolonách, když je venku třicet pět stupňů ve stínu člověka napadne ledasco. Ti umírněnější začnou počítat do deseti, další vychrlí salvu sprostých slov (možná zazní dokonce i vykutálený lumpík!), jiní zase začnou pěstmi upravovat vzhled palubní desky. No ta poslední skupina si představuje, jak by si na střechu namontovala samopal a všechny auta před sebou rozstřílela. Tihle lidé zkrátka Mad Race hrají moc často...

Jako v jakékoli jiné závodní hře, i tady musíte dojet první do cíle, jinak se dál nedostanete. Rozdíl je v tom, že můžete použít takřka jakékoli prostředky. Předběhl vás na cílové rovince soupeř? Jednoduše ho sestřelte! Přetlačujete se s jiným autem? Odhoďte ho na minu! Všechny nečestnosti jsou zde povoleny! Ovšem pozor, jak se chováte vy k protivníkům, tak se chovají oni k vám, tudíž je třeba dávat si pozor nebo být prostě rychlejší. Za zničení auta dostanete peníze a za ty můžete koupit rychlejší vehikl nebo nové vybavení (popřípadě vylepšit to stávající).

Díky Tournament módu, což je podstatě mód kariéry, je životnost titulu poměrně dlouhá a vydrží vám vcelku solidní dobu. Navíc obtížnost se drží zlaté střední cesty a i kdyby vám to bylo přeci jen málo, stačí si hru vyzkoušet na úrovni Hard – to vás sebevědomí opustí rychlostí jamajského sprintera Usaina Bolta. Pěkná grafická stránka a také neméně skvělý hudební doprovod jsou už u her od Gametou samozřejmostí.

• + Tournament
  • + Audiovizuální zpracování
  • + Obtížnost