Lure of the Temptress: LÁKAVÁ SVŮDKYNĚ

2. 8. 2007 > FreeHry > Adventury

Čeká na vás napínavé dobrodružství ve světě meče a magie. Tvůrci série Broken Sword uvolnili své první kusy veřejnosti. Můžete se těšit na příběh obyčejného člověka, ze kterého se stane pravý hrdina. Zahrajte si adventuru okořeněnou kvalitním humorem!

Revolution Software je i dnes považován za kvalitního vývojáře adventur. U jejich Broken Swordu jsem strávil nejednu hodinu, a tak jsem byl zvědavý, jak že se jim vůbec povedla jejich prvotina. V roce 1992 vyšlo Lure of the Temptress na systémech Dos, Amiga a Atari a vysloužilo si nesčetně pochvalných kritik.

Stanete se rolníkem Diermotem. Král vás právě zaměstnal jako náhončího zvěře pro své lovecké výjezdy. Jednoho večera obdrží král od vystrašeného posla zprávu, ve které ho žádají o pomoc při potlačování rebelie vedené mladou a krásnou čarodějnicí Selenou ve vesničce Turnvale. Jak se králova garda rozjede vstříc nepříteli, jejich nadšení strhne i vašeho poníka. Po dlouhé cestě však družina nenarazí jen na obyčejné rolnické povstání, nýbrž na prapodivné magií živené bestie. Král umírá, přeživší utíkají, že jim vítr nestačí, a vy ležíte na zemi v bezvědomí.

Máme před sebou velmi klasickou point-and-click adventuru se zajímavým hudebním doprovodem, zvukovými efekty a s titulky (bez dabingu). Hra oplývá - ve své době revolučním - enginem Virtual Theatre, který umožňuje postavám normálně chodit městem a vykonávat své běžné denní povinnosti. Grafika byla v době vzniku silně nadprůměrná a i dnes se mnohdy pozastavíte nad precizností některých kreseb. Inu, milovníci adventur si při hraní tohoto klasického kousku určitě užijí.

Autor: Martin Pírko

80%
78%