Lesson of Passion - Erotic Shoota: KRÁSA

6. 11. 2006 > FreeHry > Erotické

Erotických her není nikdy dost, a proto mi doufám odpustíte, když vám představím další z povedených lehce vzrušujících titulů. Tentokrát se zaměříme na opravdové micinky, které vás chtě-nechtě dostanou do kolen. Si říkám, jestli je vůbec možné mít takové baby (stačila by jen jedna) doma bez toho, abych měl na účtu pár miliónů.

Dlouho předlouho už na FreeHrách nevyšla žádná erotická hra. Čím to je? Sám netuším, proč naše redakce usnula na vavřínech a přestala recenzovat erotické smažby. A já jsem si řekl, že spasím naši sexy kategorii a přidám nějaký pořádný kousek do databáze a myslím, že se mi to povede doslova a dopísmene. Na nic už nečekejme a začněme se potápět do tajů Lesson of Passion – Erotic Shoota.

Hlavním cílem je pochytat sto příslušných objektů, které se vám postupně zobrazují na krásném těle ženy. Až ty kočky uvidíte, začnete prosit o odpuštění proč se vám todle nemůže válet doma. První věc, kterou musíte udělat (při spuštění) je výběr obtížnosti hraní. Můžete si vybrat z pěti náročnosti levelů (od velmi lehké až po velmi těžkou). Každou obtížnost zdobí jedna sex bomba. Tato kráska vám postupně ukáže všechny kouzla svého těla, když polapíte všechny neposedné předměty. Kupříkladu si posvítíte na prsteny, mandarinky, jahody, popcorn a v neposlední řadě vibrátory. Chytnete-li dvacet např. jahod, tak se vaše vyvolená vzdá kousku šatu. Finální fáze poskytne krásný pohled na nezkrotnou paničku. „Ohhhh!“

Lesson of Passion – Erotic Shoota je rozhodně příjemným zpestřením všedního dne. K dispozici je šest pohledných zlatíček. Šest? Vždyť jsem psal jenom pět? Psal jenomže jedna krasotinka je bonusová a věřte, že ji dostat do naha bude velký problém. Při hraní samotném vás obklopuje vcelku příjemná melodie, která nemá konce. Závažným errorem se stane notorický stereotyp. Kdybyste nebojovali o dámy, tak byste po tomto stylu hraní ani neštěkli. Hodně štěstí s pokořováním sličným dívek.

Autor: Ivan Fiker

59%
39%