League of legends: samostatná DOTA

13. 11. 2010 > FreeHry > Onlinové/MMO

Nabruste meč, doplňte manu, ještě něco na sebe a hurá do bitevní arény nakopat ostatním hrdinům zadek. Ano i takhle by se dal vystihnout svět plný akce v League of Legends.

Fanoušci třetí série Warcraftu dávejte dobrý pozor, protože se vám v těchto dnech dostává do rukou titul nikdy předtím neviděný. Defense of the Ancients - přesně tato slova udržuji stařičkého Warcrafta na vysoké příčce oblíbenosti u hráčů, a tak se firma Riot Games rozhodla tento fakt využít, a vytvořit úplně samostatnou online řezbu, kde se řežete spolu s ostatními hrdiny hlava nehlava. League of Legends splňuje veškeré požadavky náročného hráče a dokáže zabavit na několik stovek hodin. Těšit se můžete na neustálé doplňování herních hrdinů, itemů, map či kouzel.

Po stáhnutí klienta následujícím vytvoření účtu na vás již čeká početně solidní zástup volitelných postav. Po chvilce čekání, jež nepřevrší délku jedné minuty, na vás vyskočí úvodní tabulka připravující se na start akce. Veškeré dění je přehledně vytvořeno tak, aby případní hráči nebyli zmateni, tutoriálu nevyjímaje. A pokud se vám titul opravdu zalíbí, je možnost autorům zaslat penízky za výměnou speciálních vzhledů hrdinů – ty však hru nijak neovlivňují. Tímto Riot Games zažehnal zvýhodňování platících hráčů od neplatících a pro herní komunitu, což je velké plus.

Pro hraní League of Legends nemusíte mít extra silný počítač, či internet rychlostí světla. A zase naopak při maximálním nastavením dáte tomuto dílu možnost vás úplně vtáhnout do vypočítavých a krvavých akcí s bezchybnou grafikou.

• + Úplně zdarma
  • + Počet hrdinů
  • + Ovládání