Kill Windows XP

12. 11. 2003 > FreeHry > Akční

Samotný název již lehce poodhaluje náplň dnešního hráčského běsnění. Dámy a pánové, držte se, v této zábavné jednoduché hříčce to pěkně spočítáte svému operačnímu systému, konkrétně Windows XP. Pakliže nemáte wokýnka rádi, vyzkoušejte si tento titul, je pro vás totiž jako stvořený.

Na našem trhu existuje nespočetně podobně zaměřených her, takzvaných desktop killerů. Na našich stránkách se objevil například Desktop Xmas Edition, jenž se celkem zasloužil o vaši přízeň. Pokud jste jej někdy vyzkoušeli, zjistili jste jednu zajímavou věc, hraje se totiž přímo na ploše, nikoliv na uměle vytvořeném prostředí, pouze imitujícím plochu. Krom toho nám ovšem nic ztrhujícího neukázal, i tak se ale mohl stát prostředkem nějakého menšího žertíku na podřízeného či –nedej bože- nadřízeného ;)

Kill Windows XP je pravým opakem Deskopt Xmas Edition. Samozřejmě, podstata je stejná: ničit, ničit a ještě jednou ničit. Vaše orgie se ovšem odehrávají na samostatné obrazovce, která má za úkol pouze imitovat “wokýnkové“ prostředí. Nebereme-li v úvahu tento fakt, dalo by se možná říci, že oba počiny jsou naprosto identické. Omyl! Kill Windows XP sice disponuje pouze 4 zbraněmi, mezi nimiž nechybí pistole, brokovnice, plamenomet či nukleární střela, ale o to více si zastřílíte. V předchozím projektu jste jakoby plácali do větru, nyní se na plochu rozběhnou stále přibývající ikonky a vašim úkolem je v časovém limitu téměř všechny zlikvidovat. Slůvko “téměř“ má své opodstatnění, neboť při sestřelení jedné z ikonek, konkrétně tučňáka, tudíž i firemního loga operačního systému Linux, se vám odečtou patřičné body. Budete muset taktizovat jestli použijete pistoli s malým rozptylem nebo nukleární střelu, jež zničí všechno kolem i s všudypřítomnými tučňáky. Jednou z posledních inovací je i ovládání. Tentokrát budeme své prsty týrat na klávesnici, nikoliv na myši jak by se mohlo zprvu zdát.

Jestliže jste všechny vychytávky –po našemu řečeno- vygómali, své touhy uspokojili a zuřivost ze sebe vystříleli, máte možnost zapsat se do hi-score listu. Ono vaše jméno na příčce nejvyšší pěkně zahřeje u srdíčka.
No a to je asi celé, co vám může Kill Windows XP nabídnout. Nic nezastírá, na nic si nehraje, je prostě takový jaký je, a to také dává hráčům patřičně najevo. Je to prostě hra do nepohody…

Autor: Tomáš Vrána

52%