Kill Bill 2 - the game

9. 4. 2004 > FreeHry > Akční

Ryze kultovní záležitost Kill Bill se jak jistě víte dočkala pokračování, jehož premiéra se datuje k 22.4. 2004. Ku příležitosti uvedení filmu na český trh se firma Bioscop, potažmo stoupenci tohoto snímku, rozhodla vytvořit malou hříčku, která je situována právě do "kill billáckého" prostředí. Pokud jste obdivovatelé Quentina Tarantina, neměl by vám Kill Bill 2 - the game v žádném případě uniknout.

Reklamní hry končily povětšinou buďto krachem, nebo stály maximálně za dvě minuty našeho života a pak upadly do propadliště dějin. Samozřejmě se čas od času najde perla, která je sice svým pojetím jednoduchá, principielně spadá pod křídla slavného projektu a nabízí svým hráčům mnohem více, než si dokážete představit. Přesně takový je Kill Bill 2 – the game, neboli kratičká upoutávka na film, jež můžete sami ovládat. Vypadá následovně.

Uprostřed interaktivního bojiště stojí důvěrně známá postavička v žlutém třímající smrtonosnou katanu, jejíž ostří by rozpůlilo i padající saténový ubrousek. Zleva i zprava na vás útočí nepřeberné množství agentů v černém, kteří se v žádném případě nezdráhají použít násilí, oni totiž zjevně nic jiného také neumí. A tak nastává okamžik sebeobrany, kdy pomocí směrových kláves sekáte hlavy, ruce, nohy… Činnost je to vskutku bohulibá, ale mohu ji doporučit jen silnějším povahám, poněvadž krev neustále teče proudem.

Graficky je na tom toto dílko z Bioscopu díky podpoře flash skvěle. Pestré barvy podtrhují strhující atmosféru, přičemž ani zvuková stránka nezůstala pozadu. Zkrátka a dobře, u této pikantní hříčky z prostředí tužebně očekávaného filmu se prostě nemůžete nudit. Nečekejte ale, že vám vydrží na několik dnů!

Autor: Tomáš Vrána

• Flash - Software spustitelný přímo z prohlížeče přes potřebný flash přehrávač. Není tudíž nutné stažení a nainstalování.
50%