Jiggy Girls

24. 7. 2002 > FreeHry > Erotické

Klasické puzzle znají asi především ti, co si rádi trápí své mozkové závity. Dnes vám přinášíme jednu jeho takovou malou obdobu, i když spíše než o puzzle se jedná o skládačku, v níž bude vaším úkolem poskládat z mnoha dílků tělo některé ze sličných dívek. A dokonce můžete tvořit i své vlastní skládačky, kterými následně můžete zásobovat své přátele.

V základní verzi hry naleznete skládačky šesti dívek, přičemž každá z nich má jiný počet dílků - od 7×7 po 12×12 – takže o zábavu máte dostatečně postaráno. Hra se ovládá kompletně celá myší a rychle se v ní určitě zorientujete. Pokud byste si hru chtěli trochu ulehčit, můžete si nechat zobrazit náhled vámi skládaného obrázku či nechat zamykat správně položené dílky.

Hra končí v okamžiku, kdy celý obrázek složíte a je vám oznámen váš celkový čas. Poté si hru můžete zahrát ještě jednou s jiným počtem dílků, vyšším či nižším. Jak jsem zjistil, hra obsahuje všehovšudy pouze dva zvuky a žádnou hudbu. Grafickou stránku nemá moc smysl hodnotit, neboť hlavní roli zde hrají především ty fotografie dívek a já chci být objektivní :o), takže hru doporučuji všem příznivcům erotických a logických her, kteří si při ní mohou trochu pocvičit svůj mozek.

Všechny hry v této rubrice jsou pro starší 18 let!

Autor: Michal Acler

72%