Icy Tower 1.3: VIPIDŮŮ SE VRACÍ

18. 9. 2005 > FreeHry > Arkády

Přichází nová verze té nejgeniálnější hopsačky, kterou freeware svět zná. Harold the Homeboy se vrací zpět na scénu, aby si vás podmanil svým věčně vyhuleným výrazem a vysokým modrým kulichem. Jednoduché a hratelné, o to tady jde. Nechte všeho a vyskákejte co nejvýš, tam, kde začíná nekonečno.

Jak tady sedím a marně se snažím dokončit svou práci, pořád slyším, jak mě volá. Procházím chodbou v rukách knihy, jeho hlas mě vybízí. Moje srdce nelítostně pumpuje krev do vyčerpaného těla a on je tady, pořád mě k sobě vábí. Řekl jsem mu, že nebude ovládat můj život, ale jeho síla překonává všechny motlitby mé ubohé duše. Jsem jen pouhý pes na vodítku s krutým pánem, co mě rád a často strhává zpět k sobě. Když jsme se potkali poprvé, tak jen debilně brblal. „Vipidůůůů, vipivipidůů.“ Můj drahý příteli, proč mluvíš tak zvláštně? Vidím tě každodenně po několik hodin a stále ti nerozumím. „Vipidůůůů, vipivipidůů! Vipidůůůů!! Vipivipidůů!!!“. Čím déle naslouchám jeho hlasu, tím víc slyším. „Pojď,“ praví, „Chci být s tebou!“ Zkouším usnout, ale zvednul si mě k sobě ze studené tvrdé podlahy, na které ležím. Kéž bych se mohl zbavit toho pouta, jenž se mi sepnulo kolem krku a ovládá mou hlavu. Jak to svědí! Jsem jen troska před svým páníčkem. Má přikryté oči, aby neviděl bolest, jíž mi způsobuje. Nevšímá si toho, že mě ničí každou částečkou svého bytí. „Připoj se ke mně a budeš v bezpečí.“ Auu, proč se mnou tolik trháš. Tvůj výskot je úžasný, ale zní v něm melodie smrti. Snažíš se mě umučit? Kdybys jen věděl, jak se kvůli tobě zmítám v křečích, tak by ses možná choval jinak. Nosíš na sobě věci z teplých látek a čepici, protože zde panuje zima, ale já tady ležím nahý až na obojek, jehož se nikdy nepřestanu bát.
(autor: John Boney
překlad: Martin Pírko)

Pokud nevíte, o co tady vůbec jde, pak si přečtěte recenzi na verzi 1.2. V Českých zemích se fenomén Icy Toweru rozšířil nehorázným způsobem. Můžeme se chlubit těmi nejlepšími hráči (John Beak, combo 878 nebo Myrridin, 697) a také dokonce různými klany soutěžícími v této geniální hře. Není tedy divu, že očekávaný příchod nové verze zvedl vlnu enormní zvědavosti, jenž byla nakonec ukojena. A co se tedy mění? Celá hra je mnohem stabilnější než dřív, kdy se mi zdálo, že padá téměř každý třetí den. Zatím jsem nedokázal jedna-trojku, byť úmyslně, shodit a to jsem se snažil zasypat systém různými jinými programy, pustit hru v okně, dělat různé kraviny atd. Prostě nic :). Ghostfloor bug také už není více mezi námi, takže budete moci skákat na plošinky bez obav z propadnutí. Sem tam si všimnete různých nových komentářů vašich výkonů, což sice příjemně překvapí, ale hru to o moc neoživí. V replay módu přidali autoři možnost přeskočit 100 plošinek, takže se lépe a rychleji dostanete k masitým vrcholovým pasážím hry např. výše zmíněných borců. Jinak doporučuji prozkoumat domácí stránku hry a případné odkazy z ní vedoucí, najdete spoustu nových postaviček, herní módy, replaye apod.

Jestli Icy tower paříte, pak stahujte novou verzi už proto, že je stabilnější. Pokud jsem o něm doposud jen slyšeli (nebo ani to) je načase zkusit něco nového. A vy, co jste s ním přestali, tak se držte… tahle droga vás jinak zase odvede od světa normálních lidí.

Autor: Martin Pírko

99%
76%