Heroes Pocket: TAKTICKÝ NÁŘEZ NA PDA

12. 9. 2006 > Mobilní > Strategie

Vlastníte kapesní počítač? Máte v lásce nekonečnou sérii Heroes of Might and Magic? Ano? Dobře! Právě teď mezi vás přichází konverze legendárního světa Might and Magic na PDA. Na nic nečekejte a s chutí stahujte, jelikož Pocket Heroes už netrpělivě čeká na vaše taktické pokyny.

Hned na úvod bych chtěl podotknout, že tato PDA hra není kompletní, ale neustále ve stádiu vývoje. Nemusíte mít však strach, že byste si ani neškrtli. Jen si pořádně nezakouzlíte, neprokouknete soupeře s jakým vojskem disponuje, nezakoupíte v taverně nového hrdinu, apod. Tyto záporné aspekty nejsou nikterak příjemné, ale s menšími obtížemi se dají překonat. Věrní fanoušci světa síly a magie vše určitě pochopí a s nadšením přijmou i rozpracovanou verzi. Autoři ostatně týden co týden vydávají opravné patche.

Tahové strategie většinou zabírají mnoho času a poskytnou neskutečné množství zábavy. Nechtěl bych být prorokem špatných zpráv, ale pozdní příchod do školy, či práce je i u Pocket Heroes docela možný. Spustíte-li hru, představí se vám z půlky funkční menu. Nic zvláštního se v něm nedozvíte. Můžete si prozatím nahrát uloženou pozici, spustit novou bitvu a odchod do systému Windows Mobile. K dispozici máte jedinou mapu. Nic závratného, přesto uspokojivé. Systém hry je založen na budování jednotek, sběru surovin a v neposlední řadě ničení protivníků. Abyste mohli postavit určitou budovu, musíte mít dostatek materiálu. Teď mluvím o dřevě, kamení, diamantech, krystalech, rtuti a zlatě. Cestou sem tam naleznete i nějaké artefakty. Ty pomáhají k vašim silovým, kouzelným, inteligentním a obraným schopnostem. Uděláme si test pozornosti? Ano? Ok! Co je vašim hlavním úkolem celé hry? Nevíte? To nemyslíte vážně? Tak já to tedy zodpovím za vás. Zničit všechny nepřítele, kteří by chtěli vlastnit korunku značící nejsilnější národ.

Grafické zpracování je z velké části dotvořeno, ale stejně ještě některé malé chyby v zobrazení naleznete. Hezky vypracované detaily, skvěle vykreslené postavičky, pěkný pohled na váš hrad, či třeba důl. Hudební stránku rozpracovaná verze zatím neobsahuje. Co není, ale může být. Nemyslím si, že by autoři měli v plánu ochudit finální produkt o zvuky. Tahové strategie nejsou na pět minut a ještě k tomu, když jde o Heroes... Čeká na vás několik hodin urputného boje na život a na smrt.

Nekonečné boje, taktizování, krvavé prolití, verbování atd. je přece jen dosti líbivá pozvánka do světa fantazie. Rozhodně se máte na co těšit. Kvalitně rozpracovaná konverze Heroes of Might and Magic 2 se nezadržitelně blíží svému dokončení. Ještě tedy bude potřeba si pěkných pár měsíců počkat, ale rozhodně to bude stát za to. Už teď vás můžeme ujistit, že konečná podoba Pocket Heroes bude zcela zdarma. A víte proč? Zpoplatněním by se vývojáři dopustili trestného činu. Česky tomu říkáme autorská práva (na značku Heroes je v současné době vlastní firma Ubisoft). Prozatím si rozhodně vyzkoušejte nejnovější verzi 0.041a, kterou vám zcela zdarma nabízíme ke stáhnutí!

Autor: Ivan Fiker

93%
86%